środa, 6 czerwca 2012

Warsaw Dzień 2

Dzień 2: Zamek Królewski, Stadion Narodowy,Łazienki



W 2 dzień Oprócz wymienionych wyżej Miejsc zwiedziliśmy MNÓSTWO pomników, zobaczyliśmy zmianę Warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza,fontann,budowli,katedr,kościołów  z których niestety nie mam zdjęć bo już w Zamku rozładował Mi się aparat ! -.- .. Mieliśmy także 2 razy Czas Wolny 


I.  Zamek Królewski :










II.Stadion :








III. Łazienki :



Po Łazienkach chodził paw, a później wskoczył sobie na głowę rzeźby ;D



Z Łazienek mało zdjęć bo rozładował mi się aparat a później komórka więc zostało tyle. 




IV. INNE :

Pomnik małego Żołnierza





Kolorowe Pegazy ! *.*  <3




Sejm



                                                  Czas Wolny-  Karmienie Gołębi  ^^












13 komentarzy:

  1. no no :D widze ze udalo ci sie jakos ciekawie to opisac :D a mi sie nie chcialo :D xdd :D czekm na dzien trzeci :D a karmienie gołębi to bylo fajne :D i mj krzyk bezcenny :D "ała on mi rękę zje :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne zdjecia
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest te ostatnie zdjecie ;) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ci zazdroszczę tej wycieczki!
    Z chęcią bym jeszcze raz odwiedziła ten zamek królewki:D
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamek robi wrażenie :)
    Ps. Zapraszam Cię na mojego bloga na moje pierwsze rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcia pojechalabym znowu na wycieczkę do Wa-wy ^^

    zapraszam na konkurs, do wygrania bizuteria z Japan style-stylemintx.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjecia .:D
    ja teżm miałam pojechać do Warsawy, ale jest Euro i pojechaliśmy nad morze. xd

    OdpowiedzUsuń
  8. widze, że wycieczka udana;D fajny tiszercik:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjecia , zazdroszcze ;< tez tam chce jechac !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjecia !
    Zazdroszcze tej wycieczki ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że wycieczka udana :)
    jak znajdziesz chwilkę, zapraszam do siebie
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*