niedziela, 10 czerwca 2012

Warsaw ! Dzień 3 "Centrum Nauki Kopernik "

3  Dzień Czyli- Centrum Nauki Kopernik
Mieliśmy iść jeszcze na Uniwersytet ale się rozpadało .

Robot Przy Wejściu 






Przez minutę czułam się jak chomik :D

























Ja na Księżycu xD







Laserowa Harfa








"Posłuchaj jak bije twoje serce"










Kręciło się korbką i ludzik zamykał i otwierał swoją klatkę piersiową.







Pachnąca kwiatuszki czyli " Odgadnij jaki to zapach-odpowiedź znajdziesz pod listkiem"










Angielska Budka !
To było "Sprawdź swoje poczucie czasu"- trzeba było trzymać przycisk przez 20s. Po tym pokazało ile naprawkę minęło czasu mi wyszło :
Czyli aż o połowę za krótko !  ;D





Segregacja śmieci :)





"Prawidłowa Dieta" - Od śniadania po przekąskę we wieczór. Pokazywała się godzina i trzeba było nakarmić "ludzika"  


Tutaj mamy jedzenie do wybrania

Ja go zdrowiej odżywiałam Mój wynik końcowy to :
Za mało wody -kompletnie zapomniałam o tym ! ;p
I za mało tłuszczów - cóż dawałam mu same owoce i warzywa ;p 













W drodze Do Domu :


Mc Flurry !!  Czekolada+Torcik E.Wedel



Film Musi Być !  ;D




Już Dom !!  :)







15 komentarzy:

  1. Tam jeszcze nie miałam okazji być. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ladne zdjecia ^^ jesli chcesz to u mnie dzisiaj czat o 15 bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią bym sie przejechała do takiego centrum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale swietnie chciałabym tam pojechać ;(
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. też byłam na początku maja w Warszawie i niestety pani parę miesięcy przed nie zamówiła biletów , bo były terminy zajęte ; c
    ale fajnie było , Warszawa jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O Boże, zawsze chciałam tam pojechać i chyba nie spocznę, póki nie zawitam do Centrum Kopernika. Koniecznie muszę poczuć się jak chomik/myszoskoczek i zobaczyć te wszystkie cuda. Zazdroszczę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty byłaś w Pieninach, a ja w Warszawie, ale strasznie żałuję, że nie w Centrum Nauki Kopernika ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam tam rok temu :P Niestety dużo rzeczy było albo popsutych albo w renowacji ;( Pomimo stania godzinę w kolejce myślę, że było warto :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*