piątek, 20 lipca 2012

2 Wypady do Galerii

We wtorek i w środę byłam w Galerii (SCC). Dlaczego 2 razy pod rząd? 

Do Silesii jechałam tylko po kurtkę już we wtorek miałam ją kupić przymierzyłam i chciałam poszukać jeszcze innych kolorów to odwiesiłam moją, i szukałam, no i wzięła mi ją pewna Pani razem z 10 innymi kurtkami ;D. Poszła do przebieralni kiedy się dowiedziała że można tylko max4 rzeczy wziąć, nie chciała mi się czekać aż przymierzy wszystkie, a tak jak już pisałam było ich z 10 !  to pojechałam do domu tylko z jeansami, i zawitałam tam w następny dzień, co wyszło mi na dobre bo kupiłam 2 bluzeczki i głośniki :)

W środę wparowałam od razu do Bershki, nie oglądając wzięłam z wieszaka jedyną chabrową kurtkę i prosto do kasy ;)  Warto było bo kurteczka jest bardzo ładna :)

Chabrowa kurtka -
Bershka

Jeansy -
Bershka


T-shirt -
Diverse

T-shirt -
Diverse



Różowy Pierścionek Motylek -
New Yorker




Głośniki Psy -
Flo



Lecę na miasto !
Pa ! 



16 komentarzy:

  1. Głośniki są zabójcze;) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, jakie fajne głośniki ! :p

    OdpowiedzUsuń
  3. glośniki mega, spodnie mi sie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne ♥

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. haha. głośniki świetne, a kurteczka i reszta ciuszków też niczego sobie! :D świetne sa. :d

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi sie te głośniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. głośniki <3
    ale fajne zrobiłas zakupki :>
    pozdrawiam serdecznie!
    + zapraszam serdczenie do mnie do rozdania - http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszulki super i kurtka w moim kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne rzeczy :O :)

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Piękne głośniki! <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w głośnikach! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice shopping, I really like your speakers is original and cute :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Głośniki ♥.
    Ta pierwsza koszulka jest świetna ;D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*