niedziela, 29 lipca 2012

Bytom- Dolomity Sportowa Dolina

Wczoraj z rodzinką,pojechaliśmy do Bytomia do "Dolomity Sportowa Dolina". Zimą jeździ się tam na nartach,snowboardzie, a latem można pojeździć na ścieżkach rowerowych, jest tak także mini zoo i plac zabaw dla najmłodszych. Okolica jest naprawdę ładna,spacerując tam można się poczuć jak na wakacjach w górach :)







Restauracja





Bluzka-Diverse
Jeansy-Bershka
Buty-CCC
Kamizelka-NN




Biedroneczki




Mini Zoo








Polecam to miejsce wszystkim ! :)




Zachęcam do polubienia mojego Fanpage na Facebooku, wtedy będziecie na bieżąco ze wszystkim !   CLICK


50 komentarzy:

  1. na począku myslałam ze ta plastikowa zyrafa jest prawdziwa ; O

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog : ) wbij do mnie ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia ;)
    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo u mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. widze, że zdjecia robione jakąś fajną porą, bo genialne światło jest ;) Mini ZOO - wspomnienia z dzieciństwa ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to mówią - chcesz być piękna to cierp ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :D obserwuje i proszę o to samo :)
    http://wonderlandse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten bytom. kiedys na pewno odwiedze :D i cudny pies :D a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing photos :)
    btw. great blog, can we follow each ?
    http://nikonandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam niedaleko do Bytomia!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdj :*
    Ciekawy blog :3
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne widoki, faktycznie górski klimat. :)
    i śliczny psiak ^^

    a lat mam 21 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że w Bytomiu jest takie ciekawe miejsce :P

    OdpowiedzUsuń
  13. No bardzo ladna ta okolica :)
    super piesio :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowy VIP pachnie bardzo ładnie,zupełnie inaczej niż poprzednie wersje Playboy'a. Niestety co do trwałości to się zawiodłam totalnie - trzyma się na ciele z max.2-3h,wiadomo na ubraniach zawsze dłużej. Moim zdaniem lepiej dołożyć te 30-40zł miec o 25ml mniej a na dłuzej.
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham to zdjęcie z biedroneczkami . Bardzio sympatycznego masz bloga :) Zapraszam do siebie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. po zdjęciach widać że to piękne miejsce ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. :) dobre wycieczki nie są złe :) super żyrafa kolorowa :) wyprawy do zoo - smak dzieciństwa :) zawsze poprawiają nastrój ;) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o, a ja jutro wybieram się na spacer po dolomitach i segiecie ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne zdjęcia i super outfit! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne miejsce i świetne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie tam ; ) Śliczne te zdjęcie z biedronkami < 3333 Zapraszam do mnie , nowy post http://belooveddog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wydaje sie tam byc calkiem fajnie :D jeszcze tam nie bylam:(
    swietnie wygladasz:)
    P.S. dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia!:)
    Strasznie dziękuję za Twoją opinię <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie tam! Chciałabym się tam kiedyś wybrać..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dagsonik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile zdjęć! Wszędzie biedronki, poprzedni nagłówek był lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawe miejsce zapraszam na mojego nowego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  27. a bede Ciebie na pewno odwiedzac! wygladasz jak moja mlodsza siostra!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*