piątek, 27 lipca 2012

Kleksy

Hej Kochani !

Właśnie skończyłam swoje mani. Muszę wam je pokazać :


 Paznokcie początkowo pomalowane na biało. Stempelki kleksy niebieskie i czerwone :)







Dziś o 22. Oficjalne Rozpoczęcie Olimpiady 2012 !  Oglądacie,
Ja muszę oglądać to już taka tradycja, co Olimpiadę oglądamy z Siostrą !
Szczere to bardziej jaram się tą Olimpiadą niż Euro ;D No wiecie, Euro to tylko Piłka Nożna, a na Olimpiadzie każdy znajdzie coś dla siebie ! :)




(aktywny link, klikając w grafikę powyżej)


43 komentarze:

  1. świetne paznokcie:)
    ja będę oglądać siatkówkę na olimpiadzie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze paznokietki :)
    Pozdrawiam Kosti xoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes urocza, obserwujemy?! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ciesze się, że Ci się podobają ;) bardzo fajnie wyszły Ci paznokcie ! jak zrobiłaś te kleksy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Masz fajnego bloga :) Miałabyś może ochotę obserwować nawzajem ? Jeśli tak to zapraszam do siebie -> pamietnik-kariny.blogspot.com :D Jeśli dodasz się do obserwatorów zostaw mi linka na swojego bloga w komentarzu, a na pewno odwdzięczę się obserwacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. te kleksy na paznokciach są świetne! ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. paznokcie wyglądają ślicznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to czasem jak blondynka z kawałów jestem :D zamiast doczytać główkuje jak ty te kleksiki zrobiłaś - wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyszły :) jak zrobiłaś takie kleksy? ;)
    ja też oglądam ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie jestem :)
    Super te kleksiki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne!!! Wyglądają bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna kamizelka (; jak ci się udało zrobić tak świetne paznokcie (;? no tak,na olimpiadzie każdy znajdzie coś dla siebie (; podstawka pod telefon z poprzedniego posta jest suuper!(;

    OdpowiedzUsuń
  13. wow. boskie paznokcie.
    raczej nie będę oglądać, ale jeszcze zobaczę..

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteśmy tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni . Spodobało nam się ^^ . Może wpadniesz do nas i Ci się coś spodoba ? Jeśli tak to zapraszamy do komentowania i obserwowania . Obserwujesz nasz - Robimy to samo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne paznokcie i to zdjęcie ostatnie również.. o tak igrzyska rządzą :D Zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super paznokcie, ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne zdjęcia! śliczne Ci te pazurki wyszły! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pazurki :) Chciałabym umieć tak swoje pomalować :D

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your nail art , you did very well
    Nice outfit with bow tie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paznokcie, paznokcie i jeszcze raz paznokcie.
    Aż sama zaczynam żałować, że nigdy swoich nie maluję.
    Niby takie zwykłe kleksy, a jak świetnie wyglądają, o wiele lepiej niż inne wzorki. Pozostań przy tych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pomysłowe i oryginalne:) podobają mi się! zapraszam przy okazji do mnie na biżuteryjne słodkosci:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne pazurki! Bardzo fajny blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. oglądałam! :) świetne pazurki ;o

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne pazurki, ja też będę oglądać olimpiadę szczególnie to co mnie najbardziej interesuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja oglądałam,uwielbiam takie rzeczy :)
    Ślicznie wyglądasz. Super pazurki,jak je zrobiłaś?:o

    OdpowiedzUsuń
  26. super pazurki, a jak je zrobiłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne paznokcie i kokardki! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*