wtorek, 17 lipca 2012

Nowe Paznokcie

Wczoraj jeszcze po 22 robiłam sobie paznokcie, coś mnie natchnęło, no i musiałam zrobić, zanim pomysł wyszedł by mi z głowy :)

Jest to już wszystkim dobrze znane Ombre na paznokciach połączone ze stempelkami - jaki jest efekt ?

Lewa ręka już zrobiona, na prawej tylko Ombre:

Baza- lakier żywy pomarańczowy (2warstwy)
Ombre- żółty,biały,złoty,czerwony
No i top na koniec.





A teraz zajadam się Przepysznym ciastem mojej siostry :
Ucierane ciasto z malinami i czarnymi porzeczkami i kruszonką 










20 komentarzy:

  1. i jak się krem spisuje? ;) nie bardzo mam jak dorwać konsultantkę oriflame, ale jeśli jest naprawdę dobry, da się jakoś zrobić :))
    a efekt na paznokciach ciekawy i ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale narobiłaś mi smaka na takie ciasto, jejuuuuu. :C
    Pozdrawiam. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie genialne :) A ciasto jadłabym♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jak Ty robisz Sobie tak sliczne pazurki :)
    są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te panterkowe są idealne ;o <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne ^^
    zapraszam, nowa notka :3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie ci wyszły! *.*

    zapraszam do mnie na nową notkę !:3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszły te paznokcie :)

    Zapraszam do mnie, warto ^^

    Anna in Wonderland

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie! Ja oszaleję!!! :P 4 blog na którego zaglądam i widzę ciasto! :P A ja biedna na surowej diecie nie mogę jeść słodkiego!!! :P Znowu ślinotok ech :P.
    A pazurki śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyszły pazurki *.* zazdroszczę cierpliwości, ja nigdy nie umiem takich zrobć, mimo że ciągle próbuję. xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyszły Ci te paznokcie!:)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*