piątek, 13 lipca 2012

Ostatnie Zakupy

W dzisiejszym poście co kupiłam ostatnio, połową rzeczy zostało kupionych w SCC-jak byłam w kinie. A reszta wczoraj w centrum miasta.

Portfel
-I załapał się długopis też kupiony w SCC Musiałam go kupić ,pamiętam go z dzieciństwa-FLO

Ma ciekawe zapięcie ;)


Tak wygląda w środku. ma miejsce na drobne i na karty.






Kolczyki biedroneczki ^^
Claire's





Separatory- Claire's





iPhone

To tylko notes haha ;D
-Flo

Kolejny notes-owoc-brzoskwinia.
-Flo





Gumowy zegarek żółty
-Rossmann( gratis przy zakupie 2 farb Palette)





Bransoletka ze świętymi
-Kaufland



Nowa Płytka Essence do stempelków
-Douglas



Najzwyklejsze Tipsy Nie chce ich zakładać tylko chce na nich poeksperymentować ze wzorkami 
-Chińczyk




21 komentarzy:

  1. Juz zaczynałam Ci zazdrościć iPhona, bo sama mam na niego chrapkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak patrze ;o oo ma Iphona a tu notes ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, bo starałam się reklamować i zapraszać do konkursu i z tego, co pamiętam Ciebie również zapraszałam :) Ale nie martw się, z początkiem sierpnia ruszy nowy konkurs z lakierami do paznokci, jak tylko wrócę z wakacji, więc może tym razem weźmiesz udział?:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny portfel :) A zegarek mam taki sam, ale biały i dostałam go od taty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już poprawiłam :)
    co do ceny lakieru, nie chciałabym Cię skłamać, ale chyba zapłaciłam za niego ok.6zł.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy. ;) notes iphone boski! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog ;) Zapraszam do mnie nowa notka ;3 http://wszystkoinic8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy :) a świetny blog zapraszam do mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę taki notes!:^
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. wpadniesz ?? u mnie nowy post xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha :D Nabrałam sie na tego iPhona :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, lool :D
    Ja już myślałam, że to iPhone ;d
    Fajne, oryginalne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny portfel! a płytka do stempelków by mi sprawiła wiele radości :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się dałam nabrać na Iphona :D:D:D:D, podoba mi się bardzo portfel i zegarek. Te kolor - miodzio. :) dziękuję za odwiedziny . pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten notes a'la iPhone jest świetny ;D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*