środa, 25 lipca 2012

Podstawka na Telefon

Hej ! :*

Moja komórka nigdy nie miała swojego miejsca zawsze była gdzieś porzucona, na łózko,szafce,fotelu,na ziemi ;D. Miałam kiedyś podstawkę-dmuchany fotel,ale ktoś ją zepsuł ! ;D
Gdy zobaczyłam ją w sklepie musiałam ją kupić !




Przy okazji kupiłam coś do paznokci :



Ostatnio polubiłam rozwiązywać krzyżówki,sudoku i inne zagadki, zobaczyłam musiałam kupić :
Za Chiny nie wiem kiedy zdołam rozwiązać to wszystko,zwłaszcza, że połowa jest naprawdę trudna ;P




Tipsy które wam pokazywałam ostatnio,bardzo mnie zadziwiły trzymały bardzo długo aż w końcu zdjełam je nie dlatego że odpadały albo coś w tym stylu tylko były już niewygodne.
Jak wyglądały na początku możecie zobaczyć w poprzednim poście,
Później wszystkie dżety odleciały, a sam French,mnie nie zadowalał
Jak wyglądały przez najbliższe dni 





Wczoraj bawiłam się pisakiem do paznokci od Essence, sama nie wiem co z tego wyszło :








Zapraszam do Lubię to !  na Facebooku !




29 komentarzy:

  1. też by mi się taka podstawka przydała , bo mój telefon jest wszędzie i się ciągle gubi ;o ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, mój telefon tez zawsze się wszędzie pałęta xD A tak w ogóle to masz ładne paznokcie ;D

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwolnijmy telefony!
    Mój jest baaardzo wyzwolony. Gubi się średnio 4 razy dziennie, ale milo jest go znajdować.

    OdpowiedzUsuń
  4. hho jakie cuda do paznokci ja widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tel to ma teraz wygodę:)
    O lecę po ta gazetę bo uwielbiam sudoku:)
    Obserwuję i zapr.do tego samego dzięki temu na bieżąco z Twoimi postami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ale fajny ten toster :D

    OdpowiedzUsuń
  7. moja podstawka do telefonu przedstawia kroowe;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna podstawka, w jakim sklepie ją kupiłaś? Podobna jest na tej stronie http://www.tofucute.com/kawaii-tofu-plush-phone-holder~p15.html zagranicznej. xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też pozostaję tylko patrzenie:p
    Świetny toster :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super paznokcie xd i świetny pomysł z podstawką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie pomysłowe paznokcie :O super :*


    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne paznokcie. :D fajna podstawka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Podstawka jest świetna! Gdzie kupiłaś? <3

    lilianka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudne ;))
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta podstawka jest po prostu przeurocza :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super
    Zapraszam do mnie : http://inspiration-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ojojoj jaka ta podstawka jest słodka <333
    śliczne paznokcie ! :D
    magdalenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. stojak na telefon superowy!:) a wzorki na paznokciach ładne wymalowałaś;) zapraszam do mnie na biżuteryjne słodkości:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś nominowana do Tagu u mnie. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta podstawka :3 Zapraszam do siebie oraz cieplutko pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ta podstawka! Gdzie ją kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*