piątek, 13 lipca 2012

Szczęśliwy Piątek 13.

Mówią że Piątek 13, przynosi pecha, owy mnie dziś nie spotkał,ale nie żeby znoku miałam jakiegoś szczególnego farta. Za to moja siostra ma dziś naprawdę szczęśliwy dzień !  Miała dziś Obrone Pracy Magisterskiej i Zdała na 5 !

Prezent ode Mnie i Brata.




Dziś na deserek ^^
Jogurt truskawkowy+musli+czarne porzeczki 



                                                               A tymczasem....:

Dzisiejsza Kolacyjka -
 Calzone Mmmm..
Robione przez moją siostrę





29 komentarzy:

  1. gratulacje dla siostry !! :)
    ale pysznosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm aż mi smaka narobiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam :)) Pysznie to wygląda ;DD
    Zapraszam do siebie na nową notkę :DD
    Patyśka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. mnnniam :) wpadniesz ?? pozdrawiam xd

    OdpowiedzUsuń
  5. mm narobiłaś smaka :D i świetny pomysł na prezent ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie pechowy piątek 13-go, :D :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolacyjka całkiem smakowicie wygląda no i oczywiście gratulacje dla siostry ;d
    obserwuje ;d


    www.ilovelumpex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla siostry ;)
    Ja przez wakacje nawet nie wiedziałam,że mamy piątek trzynastego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla siostry :)
    + szare trampki kupiłam w zwykłym sklepie za 20 zł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję siostrze :) Pyszności :D
    Wpadnij do mnie, może zaobserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. pyszności! :D gratuluje siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy blog :) zapraszam do mnie :) obserwuję. www-la-beaute-feminine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla siostrzyczki wpadniesz u mnie nowa notka =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję siostrze :)
    zapraszam do mnie http://krupcia-krupcia.blogspot.com
    obserwujemy? ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pogratuluj siostrze;) moja babcia wczoraj zdała egzamin na prawo jazdy:P ma 64 lata:) zapraszam do mnie na słodką biżuterię:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pogratuluj jej!;D.
    Cóż za pyszności<3;).

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam calzone ;)
    i gratuluje siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje siostrze i wspaniały pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  19. arrr ... narobiłaś mi ochoty :D:D

    OdpowiedzUsuń
  20. amazing post! fab pics!! u have a great style! very well done honey!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*