niedziela, 22 lipca 2012

Urodzinowo

Wczoraj byłam na urodzinach Cioci ;).  

Bluzka-Diverse
Kurtka-Bershka
Jeansy-Bershka
Torebka-CCC
Buty-CCC


Bluzkę,kurtkę,spodnie i pierścionek możecie zobaczyć też w poprzednim poście , gdzie kupiłam.

Wczoraj rano robiłam sobie tipsy :)






Mój brat wczoraj wrócił z Kołobrzegu, był tam na Eska Music Awards 2012, dostał bilety dla dwóch osób od Roberta M. To pojechał tam z przyjacielem. 
Ukradłam mu kilka zdjęć ;)  :

Oceana


Enej


Ewa Farna




Sophie Ellis-Bextor



No to na tyle !

Miłej Niedzieli Kochani !! :*







16 komentarzy:

  1. ale fajnie byc na koncercie tylu znanych osob :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciałabyś na tym koncercie! :)) super pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice outfit :)
    Great photography ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. o, chciałabym kiedyś usłyszeć enej na zywo ;d
    świetna kamizelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam w tv hm... ale chciałabym byc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Max podoba mi się ta kamizelka ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie,może obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka jest boska. Słyszałam,że Enej wygrał 2 nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oł jee fajowe pazurki:D kurde ja to nigdy nie mam ładnie zrobionych paznokci:( głównie mam krótkie (przez 3 lata na studiach grałam na pianinie i musiałam je ścinać co rusz, a obecnie są bardzo zniszczone:(). Zazdroszczę *.*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. super komplecik i pazurki :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne paznokcie. :D ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kamizelka. Gdzie kupiłaś i za ile? Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dagsonik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia
    a pazurki Zjawiskowe!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. ale mu fajnie! Eneja słyszałam na żywo, ale pozostałych nie ;c

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym sobie pojechała na Eskę :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój brat miał farta ; ) )

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*