wtorek, 14 sierpnia 2012

Lakiery Bell - Air Flow

Witajcie Kochani ! ;*

Wczoraj byłam z siostrą w Silesi, i sama nie wiem jak ja to zrobiłam , ale nic nie kupiłam !
Głównym powodem wypadu do Galerii były czarne jeansy. Spodobały mi się w Bershce,ale poszłam jeszcze poszukać po innych sklepach, jak wróciłam do Bershki to już ich nie było ! :O
A sama odwieszałam je na wieszak, i dobrze wiem w które miejsce, poszukałam jeszcze na wieszaku odłożonych ciuchów z przymierzalni, tam też ich nie było, no trudno...Zawsze mam kłopoty z tym sklepem, ale tym razem nie pojadę na drugi dzień w poszukiwania zaginionej rzeczy xD


Na McFlurrach ;)




Jak wszyscy to i ja !  Kupiłam lakiery z Bell w Biedronce ;)    Na początku mówiłam sobie że nie będę kupować, ale nie mogłam się oprzeć. Chciałam jeszcze kupić maseczki do twarzy i kulę do kąpieli ale już nie było ;)


Miętowy    Szary    Czerwony

Tak wyglądają na paznokciach :)

Muszę powiedzieć, że przypadły mi do gustu, bardzo podoba mi się zakrętka !.
Fajne żywe kolorki, tylko mięta słabo kryje.
Szybko schną 
Co do pędzelka to mógł by być troszkę szerszy ;p


Najbardziej zależało mi na szarym- bo  tego jeszcze nie mam w swojej kolekcji, a już od dawna poluję na jakiś szary lakier.



Czy nie mam już takich samych kolorów ?  :

Czerwoności :
Nie takiego  jeszcze nie mam ! :)



Niebieskości :
..................

Ha!  Są inne !
A więc takiego też jeszcze nie mam :P



Za oknem pochmurno i zimno, a ja wygrzewam się przy gorącym cappuccino...



Fanpage ---> Click



36 komentarzy:

  1. Nieobejrzeniu całego Twojego bloga ;) i popisaniu na gg ;) też zaczęłam kupować sobie lakiery i kombinować:D Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. uu, z tymi spodniami to musiałaś mieć pecha:D
    Bardzo ładna jest ta czerwień!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio miałam takiego pecha z bluzką tyle że w stradivariusie, jak po nią przyszłam i jej nie było to myślałam że się rozpłaczę. no ale później znalazłam inną ;) szary lakier jest absolutnie super!

    OdpowiedzUsuń
  4. super lakiery <3 nigdy nie miałem problemu z bershką, nie wiem jak to sią stało ze nie kupiłaś tych spodni :) powodzenia w dalszym szukaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny ten miętowy z Belli : )

    OdpowiedzUsuń
  6. miętowy najładniejszy :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej a u mnie w biedronce nie ma szafy Bell :(

    OdpowiedzUsuń
  8. A tą odżywkę na pewno znajdziesz w Rossmannie chociaż w mniejszych drogeriach też powinna być

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory-zwłaszcza miętowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolory :D no w Bershce zawsze są ogromne kolejki i dużo ludzi więc nie warto się zastanawiać tylko brać co Ci sie podoba bo potem moze tego juz nie być;D zapraszam na konkurs u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. miętowy kolor jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I koleżanka zadowolona z tej nokii jest?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. LOVE these nail colors! SO FABULOUS! Hugs from California! xx,
    The Golden Girls

    OdpowiedzUsuń
  14. McFlurry <3 Świetne kolory lakierów

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłam w biedronce błyszczyk do ust o zapachu owoców tropikalnych i jestem z niego bardzo zadowolona. :)
    Też chciałam kupić maseczki do twarzy, ale też ich nie było. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne lakiery! :D ♥
    McFlurry < 33

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie tu u Ciebie. ;))

    Co o lakiery chodzi to najbardziej ten szary mi się podoba. :)

    Jak znajdziesz chwilę to zajrzyj do mnie http://badztajemnica.blogspot.com/ dopiero zaczynam. ;x ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham McFlurry śliczne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  19. lakiery firmy bell , moim zdaniem są jedne z najlepszych ; D. Kupiłaś je w biedronce . ! Mam ten miętowy ; D . Pozdrawiam . !
    - admin stylówki ; D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi ostatnio ciocia przysłała z polski właśnie takie jeansy z bershki.
    I mniaam. <33

    ~ Candienatalie.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  21. to może i ja się skusze na te lakierki :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. lakiery prześliczne.
    ________________________
    Jeśli możesz , kliknij na
    link OASAP w moim nowym
    poście. Z góry Dzięki ; *

    OdpowiedzUsuń
  23. ja kupiłam ten miętowy. zastanawiałam się jeszcze nad pomarańczowym, ale w końcu z niego zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ to oczywiste, że każdy lakier jest jedyny w swoim rodzaju! Mam ten czerwony, chociaż dla mnie to bardziej koralowy ;)

    zapraszam serdecznie ;)
    www.serafiel-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne lakiery <3 lecę do biedronki ;) zapraszam do mnie worldann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*