środa, 22 sierpnia 2012

Odpowiedzi !


Hej Kochani ! ;*
Dziś mam dla Was odpowiedzi na Wasze Pytania !
Pytania się powtarzają, ale chciałam odpowiedzieć osobiście na pytanie każdego ! :)

Zaczynamy ! 

Jaki gatunek filmów lubisz oglądać ?   - Horrory !

Ulubiony rodzaj muzyki ?    Dance, Laiko i   Hip-Hop(ale tylko Grecki)





Czy masz jakąś rzecz bez której nigdy się nie ruszasz?   -Cukierków Eukaliptusowych !





Kto jest Twoim autorytetem?   - Rodzice

Ulubiony aktor/aktorka?   - Adam Sandler




Dlaczego założyłaś blog?  -  Sama niewiem dlaczego ;), Kiedyś prowadziłam już blogi i było to fajne. Z biegiem czasu zaczęłam się interesować i czytać blogi takie o życiu, spodobało Mi się to, i pomyślałam dlaczego ja miałam by nie spróbować  ;)

Urobione zwierzątko ?  - Jeż Pigmejski




Zdradź nam swoją jedną tajemnicę czego jeszcze o Tobie nie wiemy ! –Na blogu piszę o tylu rzeczach, i sama nie wiem ;p



Kot vs pies?    Kot – najlepiej Perski i Sfinks





Ile masz lat?   16

Od kiedy prowadzisz bloga ?   Blog PINKOVO, założyłam w październiku, a dokładnie 1
17.10.2011,napisałam parę postów, i już nie pisałam, wróciłam do niego 22.12.2011, - i od tąd piszę tu regularnie !

Miałaś wcześniej jakiś inny blog ? – Tak i to wiele, ale był typowo tematyczne był blog o Jamajce, o Tokio Hotel, o H2O Wystarczy Kropla ;p…. były zakładane  na  -blog.onet.pl

Ulubiony piosenkarz?   Stereo Mike oraz Loucas Yiorkas  (na zdjęciu obydwoje)




Od kiedy prowadzisz bloga? - Od 17.10.2011 , Ale regularnie pisać od  - 22.12.2011

Czy lubisz Marilyn Monroe? – Lubię,Nic do niej nie Mam ;)

Dlaczego zaczęłaś prowadzic bloga? –  
Kiedyś miałam same konto na bloggerze, aby obserwować, komentować i poznawać Was, zaczęło Mnie  kręcić, i sama Założyłam Bloga, którego później usunęłam ( może ktoś kojarzy PinkAlice) Wciąż miałam możliwość aktywacji bloga, ale pomyślałam że lepiej będzie zacząć wszystko od nowa

Czy Twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz boga ? Tak ! :)

Lubisz horrory?   Taak ! <3




Po co założyłaś bloga? – Aby dzielić się z Wami, moimi zdjęciami, inspiracjami , ciekawymi miejscami. Abyście mogli Mnie poznawać :)

Podajesz swoim znajomym linka do bloga ? – Tak, jak się pytają to tak :)

Ktoś z przyjaciół wie że masz bloga ? –Tak wiedzą :) . Na Polskim kiedyś rozmawialiśmy na blogach i Pani się pytała czy ktoś prowadzi,  ale i tak już chyba wszyscy wiedzieli o tym Wcześniej :)

Od kiedy prowadzisz bloga ?  Od 17.10.2011 , Ale regularnie pisać od  - 22.12.2011

Do której klasy idziesz we wrześniu ? – Do 1 klasy, Technikum :), Profil-Technik Organizacji Reklamy

Masz chłopaka ?  - Nie, i na razie nie chcę ! :)

Słuchasz rapu ?  Tak, ale tylko Greckiego





Jakie rodzje filmów lubisz najbardziej ?  -  Horrory !

Skąd czerpiesz inspiracje.?: Z innych blogów ! :)

Żałujesz czegoś ? – Szczerze? – Nie !  - Nic nie dzieję się bez przyczyny ! :)

Lubisz się? – Tak ;P





No to na tyle ! :)



Tymczasem....



O nowy komentarz do moderacji !


Jakiej muzyki słuchasz i konkretnych wykonawców.? - Jak już pisałam , Dance,Laiko, i Greckie rytmy ^^  Co do wykonawców : Stereo Mike oraz Loucas Yiorkas








Klikajcie w obrazek :)





37 komentarzy:

  1. To nieźlę się napracowałaś ;) Czytając twojego bloga coraz bardziej ciebi poznaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i love sunbites. duzo sie o tobie dowiedziaaaalam. grecki rap ? co to? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu tak bardzo stawiasz na Grecję?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej , napisałaś mi komentarzu , że szukasz kogoś kto świetnie rysuje . A więć polecam Ci Samantę Lesiak . Ona po prostu rysuje mega , mega cudownie *,*.

    samanta-lesiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie tutaj. Pozdrawiam i obserwuję :D
    I ZApraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog. Mój to justlife-jurka.blogspot.com. Jakbyś chciała to wpadnij. A przy okazji możesz zaobserwować mojego bloga. Daj znać jak dodasz wtedy się odwdzięczę. Bardzo mi zależy na obserwatorach ;p Więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. omójbożeomójbożeomójboże masz jeżyka?! przecudowny jest! gdyby nie były takie drogie i nie wymagały tyle miejsca, to pewnie sama bym zaczęła rozważać przygarnięcie jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię Adama Sandlera, ale nie w takim stopniu :D też kiedyś miałam kilka blogów na onecie ;p oo, grecki rap? ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny tag :) u mnie konkursik, w wolnej chwili zobacz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najfajniejsze jest to że lubisz siebie i prowadzisz bloga dla przyjemności:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za komentarz.
    spoko blog, kolorowy i ciekawy ;] poza tym tez uwielbiam Pepsi ^^

    fadam.ocom.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh moja miłość do Sandlera po prostu nie zna granic <3
    Świetny blog. Zgrzeszę jeśli nie zaobserwuję :D
    Zapraszam również do mnie :)
    _____
    redjennyrockroll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam Sandlera ! :)
    co do cukierków eukaliptusowych to jak byłam mała to kiedyś sąsiadka mi je dawała i mi smakowały, a teraz jakoś tak już nie bardzo ^^
    Fajne odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ info w jednym poście :))) uwielbiam sfinksy <3 !

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że to bardzo fajny pomysł na notkę :>

    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  16. O, cukierki eukaliptusowe to ja bardzo, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o jaki kochany jeżyk, chcę takiego. *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę. Chodź nie. Ja bym chciała dopiero jazdy zaczynać. Uwielbiam jazdy <3

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcia ; D
    cukierki eukaliptusowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię cukierki eukaliptusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. haha, nie przepadam za tymi cukierkami ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodki jeżyk. Oddaj mi go <3

    OdpowiedzUsuń
  23. siem.
    Jestem Torn Girl :> Chciałabym cię poznać, fajnego bloga prowadzisz ;*** wpadnij do mnie i jeśli mój blog cię zainteresuje to dodaj się do obserwatorów. na pewno się odwdzięczę :>
    pozdrawiam, xoxo
    http://torn-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny zwierzak:)

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam ale mam nadzieję że znajdziesz coś co Cię zaciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najważniejsze, że lubisz siebie :) Aaa Koty Persy zdecydowanie ładniejsze ;D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*