piątek, 3 sierpnia 2012

Otagowana.. :)

Witajcie Kochani ! :*

Zamiast robić za każdym razem post z odpowiedziami jak zostanę otagowana postanowiłam poczekać i zebrać tego więcej.  A więc zaczynamy !


Pytania Od :  Notatnik-Em


1.Basen odkryty czy zamknięty?    -    Raczej zamknięty, no chyba że Termy wtedy odkryty ;)
2. Twoje ulubione imię męskie?     - Lubię raczej nietypowe imiona ;D
3. Ulubione żeńskie?        -   Salomea <3   -Moje 3 imię :)
4. Dlaczego blog?      -   Zajmuje mi to wolny czas, poznaję nowych ludzi i nowe trendy :)
5. Ulubione zwierzę?   -   Jeż Pigmejski :)  Koty Perski i Sfinks   oraz psy małych ras. 
 6.Laptop czy komputer?  -   Komputer, a jeśli chodzi o coś podręcznego  to tablet :)
7. Strój dwuczęściowy czy jednoczęściowy?  -  Zależy jaki będzie ładny, i jaki przypadnie mi do gustu.Ale raczej jednoczęściowy
8. Rolki vs. Deskorolka.    -  Nie jeżdżę na żadnym z nich, aczkolwiek zawsze chciałam się nauczyć jeździć na deskorolce, jest ciekawsza,  Więc chyba Deskorolka :)
 9. Zima vs. Lato.        -   Lato!  Ale żeby nie było za gorąco ! 
10. Ulubiony kolor?    -   Różowy ! <3
11. Pióro czy długopis?   -  Na co dzień długopis, pióra używam pisząc kartkówki,sprawdziany,wypracowania i takie tam :)




Pytania Od : Lovekladzia 

1. Ulubiony kolor?   -  Różowy ! <3
2.Jakiej muzyki słuchasz?  -   Nie mam określonego ulubionego gatunku, aczkolwiek nigdy nie przekonam się do metalu. Ostatnio bardzo polubiłam Grecki Hip-Hop :D ,chodź na ogól nie cierpię Hip-Hopu  
3. Twoja ulubiona książka?  -  Raczej nie czytam książek, jak już to lektury, a raczej te nie są moimi ulubionymi.   Chyba Sekretnik - Wszystkie części 
4. Twoje ulubione potrawy ?   -  Warzywa, placki ziemniaczane. Na pewno nie mięso ani słodkie dania typu naleśniki kluski na parze czy racuchy...
5. Skąd pomysł na założenie bloga? -  Jak jeszcze byłam mała to prowadziłam już blogi, ale typowo tematyczne był blog o Jamajce, O Tokio Hotel xD, i jeszcze jakieś. Później zaczęłam się interesować takimi blogami i postanowiłam taki założyć, i na razie nie zamierzam przestać blogować :)
6. Ulubiony kraj?  -  Irlandia 
7. Co sądzisz o anonimach ?  -  Jeśli chodzi o komentarze Anonimów, to trochę mnie wkurzają, mnie osobiście   się nie przytrafiło żeby jakikolwiek anonim napisał mi jakiś obraźliwy komentarz, ale jak przeglądam niektóre blogi i widać takie komentarze to po prostu jest głupie !  Nie mówię o każdych anonimach bo niektórzy piszą normalnie, ale niektórzy anonimy tak naprawdę ma blogi tylko nie chce się przyznać ! 
8. Jaki masz styl ?   -  Na pewno nie wzoruję się na kimś, po prostu szukam nowych inspiracji i łącze to i mam swój styl ;) 
9. Farbowałaś kiedyś włosy ?  -  Tak na rudo :)
10. Ulubione zajęcie ?  -  Blogowanie ! ;* 
11. Ulubiony aktor ?   -  Adam Sandler i Ben Stiller-chociaż nie znam go z "Noc w Muzeum"-bo nawet tego nie oglądałam ! :D



Pytania Od  :   Aga-azaline 



1. Jakie filmy lubicie?  -  Horrory ! <3

2. Największe marzenie?  -  Wyjechać i zamieszkać w Irlandii :)

3. Jakim zwierzakiem chciałabyś być?  -  
4. Jakie miasto/kraj chciałabyś zwiedzić?   -  Grecja i Tokio w Japonii 
5. Wolisz Tymbarka czy Frugo?   -   Tymbark- chociaż też tak za bardzo za nim nie szaleje, wolę Pepsi albo Kubusia :)
6. O czym opowiada Twój blog?   -  O wszystkim, nie mam tematycznego bloga :)
7. Dlaczego postanowiłaś założyć internetowy pamiętnik?   -   Zaczęłam oglądać Wasze blogi, i strasznie mnie to wciągnęło, dlatego postanowiłam założyć swój, a czemu by nie spróbować ? :)
8. Co chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie, czy w ogóle jest coś takiego?  -  Tak !  Wyprostować włosy tak żeby były proste jak mają wszyscy ! -,- 
9. Gdybyś miała możliwość podróżowania w czasie, zmieniłabyś coś?  -  Raczej nie :)
10. Ulubiona marka odzieżowa?  -  FISHBONE



Do Tagu zapraszam :

CocoChin,   Lasemfista,   Natt,   KRUPCIA ,   Plotkara

Pytania Dla Was :

1.Ulubiony smak lodów ?
2. Ulubiony kosmetyk ?
3.Must-Have tego lata ?
4.Dlaczego założyłaś bloga ?
5. Słodkie czy słone ?
6.Spodnie czy spódnica ?
7.Kawa czy Herbata ?
8.Oglądasz seriale, jak tak to jakie ?
9.Lubisz malować paznokcie ?
10. W czym nigdy by nie wyszłaś na ulice ?
11.Ulubiony napój ?






Fotki z dziś :


Bransoletka i kolczyki kółka- kupione wczoraj w SCC (Silesia City Center )



Byłam u babci :


Pamiątki które Ciocia przywiozła mojej Babci z Grecji <3




                                                      Za 2 dni Urodzinki !! <3  


33 komentarze:

  1. Dzięki za odwiedziny na moim blogu^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny tag i swietne fotki ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko tag. i bransoletka.
    Pozdrawiam zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za otagowanie ;). Chętnie odpowiem na Twoje pytania w najbliższym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne figurki ;) zapraszam do mnie http://belooveddog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :* na pewno niedługo na to odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tag. ;)
    zapraszam do mnie http://pamietnik-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. woow, dużo tych tagów ;p fajny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna bransoletka ; )
    no to wcześniejsze życzenia lepsze niż spóźnione wiec Wszystkiego najlepszego : )

    OdpowiedzUsuń
  11. No dziwny, dziwny ;P Ale na dole jest eye-liner z do góry jest kredka do oczu ;) Średniej jakości ale mi się przydaje do zrobienia początkowej kreski, którą później poprawiam linerem bo jestem początkującą w tych sprawach ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pościk, ciekawy pomysł :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy post! :)

    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy tag ,fajne pamiątki ! Dziękuję za komentarz u siebie =)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne te pamiątki ; )
    Zapraszam do mnie :http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wygląda ta broszka kokardka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się jeansowa kamizelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia.
    i fajny kolor na paznokciach.
    zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się Twoja kamizelka jeansowa :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za odwiedziny:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*