sobota, 18 sierpnia 2012

Powidła Śliwkowe

Hej Kochani !! ;*

Ostatnio jak byliśmy na ogródku u Babci, zerwaliśmy śliwki, z czego wyszło przepyszne ciasto śliwkowe z marcepanem !. Została nam jeszcze większa połowa śliwek, z czego postanowiliśmy zrobić powidła :)






Po dodaniu cukru, całość musiała leżeć 24 godziny dopiero potem się gotowało.
Z przepisu - Click


Nie mam zdjęć jak już powidła były gotowe, tylko jak już były w słoikach, bo robiła to siostra a ja buszowałam po sklepach na mieście, co kupiłam - pewnie i tak się dowiecie w najbliższym poście :)

:)


-------------------------------------------------------

A tak całkiem z innej beczki 

Chciałam już zakupić podręczniki do szkoły (już/ dopiero teraz) w sklepie powiedzieli mi że "Jeszcze nie są wydrukowane" Ha ;D, z czego był tylko podręcznik do Języka Polskiego i do Niemieckiego.. -.- . Przynajmniej zeszyty już mam kupione, a plecak już wybrany, resztą zajmę się później.. ;p 


                                    Zapraszam na mojego Fanpage !   click

55 komentarzy:

  1. nie lubię śliwek a już wgl powideł śliwkowych, ale podoba mi się sposób opisywania tych słoików :) wyglądają jak ze sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama ostatnio czarowała jakieś czekoladowe śliwkowe dżemy :)
    Strasznie podobają mi się naklejki na słoiczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez jeszcze nie mam wszystkich kasiazek i do tego plecaka... ale nawet nie chce myslec o szkole ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nic jeszcze nie mam do szkoły;p

    OdpowiedzUsuń
  5. nalepki na słoiczkach są cudne , mi nigdy nie chce się ich naklejać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wiocha... Tylko w polsce pod koniec wakacji książki nie sa wydrukowane xdd -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. o rety! :-) jakie super, chetnie bym sobie sliwek pojadla, mega etykietki :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm... zjadłabym ciasto śliwkowe *__*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie sliwki:)
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. w sumie nigdy nie jadłam powidel śliwkowych ;-) fajny blog zapraszam do mnie
    http://vickiandmyworld.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że naklejki na słoikach są słodsze niż same powidła

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wyglądają :D
    ciekawe etykietki :3

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm..
    bardzo ciekawe nakleejki ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. haha, jakie nalepki xD
    mogłaś podać to ciast a nie xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się przymierzam do ich zrobienia ;))

    Zapraszam na rozdanie:
    http://mish-mash-mission.blogspot.com/2012/08/mae-rozdanie-u-helki.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na szczęście mam już gotową kupioną wyprawkę do szkoły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne naklejki, ja uwielbiam smażyć powidła, robię to każdej jesieni.Z tymi książkami to chyba trochę przesadzili.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię śliwek :(
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliwki lubię, ale powideł z nich jakoś nie ;o

    OdpowiedzUsuń
  20. Pycha . : D

    Zapraszam na mój blog:
    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    Jesli ty się dodasz, ja się zrewanżuję.:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię śliwki ^^ Ale powideł nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Mm, powidła <3 Uwielbiam je. Szkoda, że w tym roku raczej nie będzie u mnie można ich zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  23. Och *.*
    Mniamciu mniam <3


    Zapraszam do mnie :)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. pycha! ja ostatnio robiłam jabłkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. mniamuśne, uwielbiam śliwki :D :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda smakowicie;) Kocham śliwki, więc na pewno spróbuję<3

    OdpowiedzUsuń
  27. mmm jadła bym takie ciasto
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej:)
    Ja kupiłam narazie tylko niektóre książki:)
    Resztą zajmę się poźniej:)
    A do której klasy idziesz?:)
    Fajne śliwki:) Ja to bym chciała taki czeko-dżemik:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te śliwki bardzo smakowicie wyglądają:D
    zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oj, ja tez czesto robie z mama powidla xd.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej! Jaki świetny przepis! Jestem pod wrażeniem! Myślałam, że nastolatki nie interesują się takimi pożytecznymi rzeczami:)

    caayenne.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mmmm powidła, uwielbiam takie śliweczki :>

    OdpowiedzUsuń
  33. Yummmy! Aż przypomniały mi się przetwory mojej mamy.
    Tego smaku nie da się zapomnieć:)

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciasto śliwkowe z marcepanem? Aż mi ślinka cieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mmmm..♥
    ciekawy pomysł na bloga .. zapraszam do mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  36. pyszności wyglądają pięknie a ja taka głodna jestem.....

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*