czwartek, 9 sierpnia 2012

Prezent :)

Witajcie Kochani !  ;*

Wakacje się powoli kończą..no trudno od Września, do nowej szkoły ^^ HeHe.
Muszę jeszcze kupić książki, zeszyty,plecak, i inne szkolne pierdołki ;p  - jak przeglądam Wasze blogi, to z tego co widzę to już chyba każda z Was ma kupione zeszyty ;p

Dziś, zawitał do nas kurier, wczoraj też był ale to nic dla mnie ;p.
W paczce prezent Urodzinowy od Taty (był zamówiony przez internet ) :)


Co to takiego.....???

??????


Etui na tablet z klawiaturą !   :)
Wszystko działa Ok, teraz przynajmniej mam go trzymać, i mogę go wszędzie ze sobą zabierać.



Tylko szkoda że teraz już nie będzie wydać mojej naklejki z tyłu tabletu ;P


Za oknem znowu pada, teraz na dodatek burza sobie przyszła.....
A teraz sobie słucham greckich/albańskich piosenek, które ostatnio wcale nie opuszczają moich głośników :)

50 komentarzy:

  1. Ja też jeszcze nic nie mam do skzoły, haha, zółwik ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już kupiłam parę książek, zostały mi tylko 4. A zeszytów to nakupiłam chyba na dwa lata ;d
    To etui na tablet to świetny gadżet (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jakie boskie etui :)) Nie wiedziałam, że take gadżety do tabletów tworzą! ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny prezent! :D aczkolwiek ja jestem za dużymi, normalnymi laptopami!

    OdpowiedzUsuń
  5. keratynowe prostowanie mozna przeprowadzic na kazdym rodzaju wlosow;P a co do chemicznego to nie polecam mialam kiedys i nie bylam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. moja kuzynka ma identyko etui na tablet, tylko, że biały :d

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja jeszcze nie mam kupionych zeszytów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jeszcze nic nie kupiłam do szkoły :))))) Jakie cudne etui! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja też jeszcze nie mam nic kupionego do szkoły :D prezentu zazdroszczę. :>
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba poświęciłabym tą naklejkę w zamian za takie świetne etui ;-) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog :)

    Zapraszam do mnie:
    http://liife-roxanne.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne etui ;p
    ja za kupno zeszytów jeszcze sie nie zebrałam i jakoś mi nie prędko;p

    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jeszcze nie mam nic, mimmo, że moja mama ma sklep wielobranżowy i księgarnię. :P
    będę musiała się okupić, ale plecak i może coś jeszcze mam zamiar kupić w Poznaniu. :)
    PS.bardzo pomysłowe etui! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam jeszcze nic kupionego do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam jeszcze nic do szkoły i jakoś nie śpieszy mi się z kupnem :)
    Cudowne te etui ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś przeze mnie otagowana, fajnie będzie jak odpowiesz ;)
    mygroms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. tego, to jeszcze nie widziałam :o ^^ świetny prezent!
    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Tableeecik ♥ ^ ^ + I oczywiście zapraszam do siebie ; p ZMIANA TEMATYKI I WYSTROJU . WSZYSTKO NOWY , A W SZCZEGÓLNOŚCI ADRES ; P ;3 Zapraszam serdecznie ;3 ♥ http://magnetisk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze lubiłam szkolne zakupy i teraz mi tego brakuje;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faajneee <3

    Zapraszamy blog z opisami i cytatami : )

    http://muaachx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mam tableta, ale to opakowanie jest świetne!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dzieki, swietne etui :)
    oprocz zeszytow, raczej wszystko do szkoly mam juz kupione :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale świetne, ooo masz pomysłowego tatusia ^^

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny prezencik dostałaś :)

    zapraszam Cię do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. oj nie martw się nie każda:P ja nie mam jeszcze nic do szkoły przygotowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. oj , szkoła nie tak niedługo , jeszcze mamy czas by gdzieś wyjechac :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też nowa szkoła nowi ludzie *.* Fajny pokrowiec:D

    Zapraszam:d

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne etui ;)
    zapraszam: http://stylizo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też od września do nowej szkoły :D a zeszyty właśnie mam kupione, tylko książki mi zostały :) ale fajne te etui ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapraszamy :)
    www.kamson.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny prezent,a pogoda ma się poprawić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Po pierwszym zdjęciu myślałam, że to portfel:) haha. pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  33. o! gdzie go znalazlas? ja szukam jakiejs fajnej obudowy do mojego i nie moge znalezc :-( wyslesz mi link na moim blogu jesli to nie problem?

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie spodziewałam się, że to będzie etui na klawkę ;o!
    Sama chciałbym taką :) ach.. pozazdrościć pozostaje ^^
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*