sobota, 11 sierpnia 2012

Różowa Torebka

Hej Kochani ! :)

Dziś Pierwszy raz wyszłam, w mojej nowej torebce którą dostałam od siostry na urodziny :)


Dopiero po drodze zauważyłam że jestem od góry do doły ubrana w ciuchy z Bershki  :D
Spodnie,bluzka,kurtka - Bershka
Torebka - Accessories (prezent)




Tak wygląda torebka 
Jest duża,różowa i ma kokardę :)

Ma cudowny kwiatuszkowy środek !  <3



Dzisiejsze Paznokcie ! <3


Na deser -  Panna Cotta   *.*


Dziś w końcu kupiłam zeszyty do szkoły !  :P


42 komentarze:

  1. sliczna torebka :)

    założyłam Fan Page'a polubisz? to dla mnie ważne :)
    http://www.facebook.com/fashion.style.viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna torebka ;) A tak wgl to jak smakuje panna cotta? nie miałam okazji spróbować xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :)
    Uwielbiam kokardki a twoja jest prze śliczna :)
    I spongebob w torebce <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna torebka.
    Ja też już kupiłam zeszyty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna torebka :)
    Ja jeszcze nie mam nic kupionego do szkoły,pewnie jak zawsze dopiero w ostatanim tygodniu kupie zeszyty i piórnik ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. o boże! uwielbiam torebki oraz buty, które mają w środku czadowy wzorek:D ahh... to jest takie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kurtka :) Zastanawia mnie tylko, jak jest u niej z grubością, nadaje się na chłodne jesienne dni ?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne foty, obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  9. super ta torebka :)
    mmm, jaki brytyjski deser :)

    zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz- można dodawać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. deser panna cotta pychotka :)
    obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. deser panna cotta pychota :)
    obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog!:) obserwuje i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka bardzo ładna.
    Paznokcie też super.
    A Panny Cotty nie lubię.. fuuuj.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna torebka, pasuje do kokardki we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna ta torebka :):) bardzo mi się podoba :D:D
    mniammm zjadłabym to coś :D:D:D
    może obserwujemy ? :PP

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdyby była czarna była by lepsza ; )
    Bo nie przepadam za mocnym różowym. Ew. delikatny lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna torebka. :)
    Mmmmm deser. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. aaa, fajne paznokcie :D
    mnie się otwarcie podobało bardziej niż zakończenie, ale otwarcie olimpiady w Pekinie... <3<3<3 tego nic nie pobije!

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka świetna, ale róż to nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne paznokcie:)! mm, panna cotta!

    OdpowiedzUsuń
  21. bradzo fajna torebeczka zestawik też (;
    mmm deserek :D
    paznokcie bardzo oryginalne (;

    OdpowiedzUsuń
  22. Panna Cotta! smaka mi narobiłaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna torebka :*
    Kocham Panna Cotte <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudowna torba!
    Kocham Panna Cotte :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jak zrobiłaś te jakby pieczątki na paznokciach? pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  26. oh god the panna cotta looks super nice!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. I really like your blog.. very nice colors & theme.
    Did you design this website yourself or did you hire someone to do
    it for you? Plz respond as I'm looking to create my own blog and would like to find out where u got this from. many thanks

    Feel free to surf to my weblog - torebki hurt

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne pazurki, i torebka. i znów pyszny deserek :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*