piątek, 24 sierpnia 2012

SCC-Wystawa Gadów

Wczoraj wybrałam się do SCC, z Michaliną :)




Akurat Trafiliśmy na bardzo ciekawą wystawę Gadów:


Mam dla was zdjęcia, niektórych z nich (ułożone opis i dany Gad ) :





...



Piękny kolor ! 


...




Największy z Całej wystawy



...





Słodko Sobie Śpi.. :)


...






...



Jak dla mnie najstraszniejszy, boję się żółtych węży..



...





...







Wystawa potrwa jeszcze do 2 Września, więc jeśli chcecie zobaczyć wystawę, zaplanujcie wypad do Galerii :)









Zapraszam do polubienia FANPAGE na Facebooku :) ---> Click

38 komentarzy:

  1. Mam takie same leginsy!Strasznie je lubię!;)

    Ja się boję węży ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak waran ciągle śpi to mogłabym go mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajne węże! :)

    Chciałabym Cię prosić abyś kliknęła na 2 banery na moim blogu: vinitageshop.pl i odkrywka.com
    Z góry dziękuje i przepraszam za Spam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka i spodnie z motywami flagi USA to moim zdaniem trochę za dużo jak na jedną stylizację. Osobno te rzeczy wyglądają natomiast zapewnie świetnie. Pozdrawiam. :) Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  5. polączenie legginsów i bluzki świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie się komponują legginsy z t-shirtem, jakby mi ktoś powiedział o takim zestawieniu trochę bym się skrzywiła ale w tym wypadku się bardzo mile zaskoczyłam :) świetne połączenie! a o wystawie gadów słyszałam, może dlatego nie jade w tym czasie do SCC hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. no to koneicznie czas zkaupic ;D

    kozacko ejstes ubrana !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za zwierzakami w zamknięciu, ale zawsze jak gdzieś są to je oglądam... ;)
    Outficik świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne zdjecia ;) ladne legginsy masz :D

    mam do Ciebie prośbę, klikniesz w reklamę/y na moim blogu(oczywiście nie musisz, to tylko prośba) , jest to pierwszy gadżet po prawej stronie, z góry dzięki ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za zwierzętami nie na wolności, ale jeśli to lubisz.. ;)
    haha, ale się przestraszyłam, jak weszłam na Twojego bloga i nagle muzyka się odpaliła z moich głośników, haha! ;D ZAWAŁ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O niee, taka wystawa to na pewno nie dla mnie! :)
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubie gadow :d są dziwnie straszne itd. :P ale tez byłam na takiej wystawie : )
    podobają mi sie legginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a dziekuje :) nie przepadam za gadami, ale fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. boskie legginsy <3
    lubię gady, według mnie to takie małe, niegroźne dinozaury dzisiejszych czasów hehe ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama chciałam mieć w domu węża ale argument mojej mamy "NIE MA MOWY, kota nam zje!" okazał się być skuteczniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że ubóstwiasz USA :) Ja mam świra na punkcie GB a szczególnie Londynu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia, choć gadziska brr :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny post, ogólnie dobra stylówka na pierwszy zdjc :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten śpiący osobnik jest rozbrajający:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Flaga USA <3 !
    Obserwujemy ?
    http://our-individual-world-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tych gadów bym się bała :O

    OdpowiedzUsuń
  22. oo również jestem posiadaczką tych legginsów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiem jak wam ale mi się ta wystawa gadów nie spodobała zmarnowałam tylko czas i pieniądze żeby tam się udać ... to samo mam w zoologicznym ... i to niedaleko mnie ... myślałam że będzie to coś ciekawszego... a co do ubioru to świetna kombinacja =)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaszczurki okej .. ale węży się zwyczajnie boję ; ))

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*