wtorek, 7 sierpnia 2012

Wspomnienia 2007

Kolejna część Wspomnień czyli rok 2007 :) Zacznę od tego co było najwcześniej :


   Przedstawienie z Kółka Teatralnego w Bytomiu dla pewnej świetlicy dla osób niepełnosprawnych:










J.O.N   6.08

Kiedyś po prostu
 szalałam za Jamajką, 6.08-czyli święto Odzyskania Niepodległości Jamajki ;D

Na plaży przy Centrum Silesia City Center

Z siostrą :)



Wicie :





Statek.. :)

Zachód Słońca <3


Biegnij Majki Biegnij !




Piesek z Balona

Na statku ;)

Jak ja to uwielbiam !!


Majaki-Strażnik Plaży ^^


A na wczasy jechaliśmy przyczepką ! ;D. Nabraliśmy tyle rzeczy że nie wszystko zmieściło się do bagażnika w samochodzie ! :)


Przy domkach było wiele wolnego miejsca, więc w wolnym czasie graliśmy w badmintona czy w piłkę :)


I na koniec :
HaHa ! ;D




Wicie to mała miejscowość nad morzem, było tam przecudnie, w samych Wiciach nie było co robić więc najczęściej jechaliśmy do większych miejscowości.



                  
                 Zapraszam do polubienia mojego Fanpage na Facebooku ----> Click

33 komentarze:

  1. A ja się zawiesiłam na Twoim starszym postem, z babeczkami :D Mniam ! Zaraz lece do sklepu po składniki ;) Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie tak sobie powspominać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super post obserwuję i liczę na rewanż;)

    cebula-czosnek.blogspot.com CEBULA

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi moją koleżanke przypominasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe wspomnienia ! ;d

    zapraszam całkiem nowy wygląd ! myrockinrobin.blogspot.com
    będę wdzięczna za klikanie like na facebooku, twitterze czy bloglovin ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne fotki ♥ u mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię czasem powspominać czasy dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne fotki :)
    słodki piesek <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne fotki!
    Zapraszam do mnie!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne fotki, fajnie powspominać :) też uwielbiam na tym grać! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne fotki ^^
    piesek z balona!<3
    ale słodkiego masz tego Majkiego <3 piękny zachód słońca,kocham je <3
    hahaha dmuchany banan :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha fotki - fajowe :)
    Lovciam yorki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaale słodko! ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ojjej, bosko ! :D

    dziękuję :)
    i zapraszam na nową notkę z nocki ! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia,miałaś mega dziecinstowo :)


    katttusia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne, fajne. I słodki piesek, też mam Yorka ;D
    I dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne wspomnienia :) Dziękuję za dodanie komentarza na moim blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing pics!!!!

    http://estilohedonico.blogspot.com.es/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. jeju jakie fajne wspomnienia *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne zdjecia, bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham wspominać, chociaż niewiele pamiętam ;< do tego słucham piosenkę Birdy i aż mi się przykro zrobiło ;<

    OdpowiedzUsuń
  22. spóźnione, ale wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*