środa, 1 sierpnia 2012

Wspomnienia...2006

Ostatnio przeglądałam zdjęcia które mamy na płytach, fajnie tak pooglądać zdjęcia sprzed kilku lat i powspominać ;)   Oprócz tych na płytkach mam też mnóstwo zdjęć wydrukowanych ,te wiadomo nigdy się nie zniszczą, w przeciwieństwie do płytek które się rysują. Spróbuję kiedyś zeskanować jakieś zdjęcia na komputer.  Miałam dużo zdjęć na starym laptopie, ale laptop się spalił a zdjęcia przepadły....

Zdjęć jest wiele postanowiłam ostatecznie podzielić je na poszczególne lata.
Zacznę od najstarszych które mam na płytach czyli :


                                                                   2006 

                                               Sól:







Międzybrodzie Bialskie :




Góra Żar

Pontony na Górze Żar ^^


HaHa ;D



Salamandra Salamandra ! 
Pamiętam jak wieczorem wyszłam z domku i znalazłam ją na trawie zaczęłam wrzeszczeć "Chodźcie Salamandra Salamandra Patrzcie ! "  Nikt mi nie wierzył, dopóki moja siostra nie przyszła z aparatem ;)    

Mostek nad potokiem płynącym obok domku

Było tam świetne !  Cudowna okolica !

Domek

Jaki widać zaraz przy domkach płynął sobie potoczek.



Zachęcam do polubienia strony PINKOVO na Facebooku !







45 komentarzy:

  1. Pamiętam jak byłam na górze żar. I salamandrę też kiedyś widziałam, jak byłam na jakiejś tam wycieczce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. koleżanka mi zrobiła :D . Dziękuję :P


    Nienawidzę jaszczurek i tego typu gadów XD

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie ma to jak wspominać stare dobre czasy....
    aż łezka w oku sie kręci kiedy sie mysli że już nigdy nie wrócą :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega, mega blog, napewno bede zagladac tu czesciej xD Moze zaobserwujemy ;*
    Zapraszam do mnie ;P
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne,pozytywne zdjecia,az usmiech cisnie sie na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowe zdjęcia:D Takie z pozytywną energią!

    Zapraszam:d

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny potoczek

    Zostałaś o tagowana na moim blogu. Jeśli nie lubisz tego typu zabaw, to przepraszam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog :) polecam Wam rowniez ostatnio odkryta przeze mnie perelke wsrod blogerek http://biancofragola.blogspot.com/ jak chcecie to zobaczcie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. rowniez lubie wracac wspomnieniami do starych czasow :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie jest tak powspominać ';) aż mnie wzięło na wspomnienia;) Pozdrawiam Aga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra fotki i blog. Dodaję się do obserwatorów i liczę na to samo ;>

    take-my-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia i blog również ^^
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Również uwielbiam oglądac swoje starocie, smiejąc się jak kiedyś wyglądałam ;) Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia:) pozdrawiam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  15. hej zapraszam do mnie ! ;))
    Jako nowa bloggerka, chcę pokazać coś nowego, MODĘ ! :)
    Dziś o pudełku ShinyBox, to nie złuda ! ;)) Jadnak to prawda darmowe pudełka ! ;)

    Za niedługo będzie konkurs ! więc zapraszam do OBSERWOWANIA. Ciekawe nagrody
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  16. słodko wyglądałaś jak byłaś mała :3 ;D
    obserwujemy. ? Ja na pewno. ;**

    zapraszam do mnie ;D
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale z Ciebie fajne dziecko było!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale super zdjęcia. też czasami lubię powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha ;) jak słodko <3. Szkoda, że moje dzieciństwo nie zostało uwiecznione w takich momentach :(.
    Dziękuję za komentarz ;).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pozytywne zdjęcia! Fajnie tak powspominać:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia i fajna nazwa bloga ;). Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. hahaa żaden talent :))
    słodkie te pamiątki z dzieciństwa masz ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś o tagowana na moim blogu... Wszystkiego dowiesz się na
    www.karolina-mularczyk.blogspot.com (tam tak dokładnie) a u mnie zobaczysz pytania dla siebie... jeśli nie lubisz takich zabaw to przepraszam:p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. jaka fajna salamandra no i oczywiście zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Perfect combinations, classy and good taste!

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfect combinations, classy and good taste!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna byłaś i teraz też jesteś :)

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. też lubię sobie takie zdjęcia pooglądać :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniowym konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To Ty? Zmieniłaś się. :)
    Domek z "fosą" mnie też zauroczył, całkowicie. :)
    +Dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  30. ojezu uwielbiam takie stare zdjęcia <3

    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać,że dobrze się bawiłaś - i o to właśnie chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Akurat wczoraj byłam na Górze Żar. :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*