środa, 15 sierpnia 2012

Zielony Ogród

Dziś z rodzinką wybraliśmy się do Rezydencji 'Zielony Ogród' w Zabrzu.
Musze pochwalić, to miejsce, panuje tam bardzo przyjemna atmosfera jest nowocześnie i czysto.
Okolica też jest bardzo ładna, jest tam plac zabaw dla dzieci,oczko wodne z fontanną ławeczki gdzie można odpocząć, a wokół mnóstwo drzew i kwiatów !






W restauracji..

Mój Puchar Lodowy ! <3
Był ogromny,sama nie wiem jak go zjadłam, ale był Pyszny !


Bluzka-New Yorker
Jeansy-Bershka
Kamizelka-Takko Fashion
Buty-CCC
Torebka-Accessorize





Moje dzisiejsze paznokcie Czerwone z brokatowym Topem. 




Bardzo lubię takie miejsca :)




57 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, masz cudowne pazurki :)

    klikniesz w reklamę/y na moim blogu? ( pierwszy gadżet po prawej stronie ) z góry dziękuję bardzo :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) byłabym wdzięczna gdybyś zalogowała się na tej stronce
    http://shinybox.pl/?ref=975345b , bardzo mi pomozesz :) z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze,że takie miejsca są na tym szarym świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :)
    śliczne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinno być więcej takich miejsc w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello Kitty ;)
    zapraszam do mnie na ROZDANIE ;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i ładny strój ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Smaka mi narobiłaś . ! : *


    Zaobserwuje twój blog jesli, ty mój . Zapraszam . : d
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks good!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  10. very nice photo out!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia i świetny blog :)

    drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się twoja koszulka ;
    i ten pucharek lodów, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne paznokcie! i urocze zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie. :) dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ale bym zjadła taki pucharek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Noo, to proponuję zebys odwiedziła Miedzyzdroje tam też jest nowocześnie i czysto no i.. można poznać fajne osoby : ) Twój blog jest extra. Zapraszam do mnie dopiero zaczynam więc jestem wdzieczna za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych
    Oto adres mojego bloga: http://anotherverra.blogspot.com/ : *

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze zdjęcia! No i wgl świetny blog! *.*

    PS. Jestem twoją obserwatorką i liczę na to samo ;*
    www.DziewczynawNerdach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm pyszny taki deser lodowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie ty kupiłaś taką bluzke ? *.*
    Obserwuję bo blog zajebisty :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Deser <3 Kolor paznokci BOSKI!! Fajny zestaw! Świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz! I przez ciebie mam ochotę na ten puchar :* :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna bluzeczka,a na puchar i ja mam chęć :C

    OdpowiedzUsuń
  23. looooody ommm nommm nommm !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ajj, zjadłabym takie lody :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o jaku jakie lody omnomnomn *_______________________*
    świetną masz kamizelkę i tą torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ładne miejsce! Wygląda naprawde fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się twoj blog :) Jest na prawdę fajny ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Cool t-shirt!
    xx

    http://silviasdailycloset.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. o niee jakie lodyy teraz mi smaka narobilas :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne fotki :) takie lody to ja bym zjadła dwie porcje ;) jak tu się oprzeć ???? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki, aczkolwiek właśnie go zmieniłam, bo coś mi z nim nie pasowało. ;))
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. puchar lodowy wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Lody wyglądają pysznie♥
    Pozytywne zdjęcia;)
    Dodałam się do obserwatorów i myślę że będę tutaj częściej zaglądać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie Ci z czerwonymi dodatkami, a hello kitty <3

    OdpowiedzUsuń
  35. dzięki wielkie za komentarz! :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne miejsce :)

    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. nowy adres bloga, http://itsme-olgaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Paznokcie super :)
    A widoki po prostu wspaniałe...
    Czasem warto się tak wyrwać i po prostu pobyc sam na sam z natura :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna torba i fajny kociak ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. Puchar lodowy < 33 I bardzo fajne paznokcie : )

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello Kitty + czerwony lakier.. zakochałam się w tym zdjęciu *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. odlotowy pucharek, też bym taki zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*