niedziela, 9 września 2012

10000 wyświetleń

Hej Kochani !

Co dziś zauważyłam :

               Liczba wyświetleń strony - to już ponad  10 000   Dziękuję Kochani !!



Wczoraj byłam w SCC, oddać plecak który kupiłam, bo jednak nie przypadł mi do gustu ;D.
Pieniądze otrzymałam w postaci Gift Card - może kiedyś uda mi się tam coś kupić ;) -HOUSE





                                                   I mój wspaniały plan lekcji !
I te wszystkie PIUR, PIPDG,PSPIUR..ach..;p






                            POLUB PINKOVO NA FACEBOOKU -  click

27 komentarzy:

  1. Gratki! :) Fajny kolor słuchawek ;D
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję tylu wyświetleń : 33

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hhahahah : D jakie lekcje: DD co to za skrótyy ?: D

    OdpowiedzUsuń
  4. O Gratuluję!
    Też spodobały mi się słuchawki ^^
    Fajny plan

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje
    Super słuchawki
    Świetny plan

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! :) świetne słuchawki :D fajny plan masz w piątek :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy rozdział (4) na http://najamajke.blogspot.com/. Zapraszam do czytania i oceniania 
    Chciałam też zachęcić do odwiedzenia mojego drugiego bloga http://dziwnainaczej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No to gratulujemy :3
    Fajne słuchawki *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. :D co to te psiur i wgl? xD hello kitty :*

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gift card będzie kusiła do kolejnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne słuchawki w klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrawiam i gratuluję:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. to zależy od włosów bo niektórym pasuje a innym nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje, zycze nastepnych dziesiatek tysiecy wyswietlen :)

    OdpowiedzUsuń

  15. Zapraszam do konkursu, gdzie możesz wygrać dowolnie wybrane buty.

    Będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział:)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję ładne słuchaweczki zapraszam do mnie
    cebula-czosnek.blogspot.com+obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje! *_*
    to może to twoja ręka? haha c:
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Może zrób jakiś konkurs z tej okazji ? :D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*