poniedziałek, 17 września 2012

3 tydzień szkoły

Hej Kochani !!

Dziś zaczął się 3 tydzień szkoły ;)
Wczoraj strzeliło mi 200Obserwatorów DZIĘKUJĘ ! ;*
Statystyki na dzień dzisiejszy :

10720-Wyświetleń Strony
202- Obserwatorów
2988-Komentarzy
132-Posty
..........
69-Wyświetleń stron po wpisaniu "lody frugo" xD HaHa !


Dziś w szkole byłam w sweterku którą pokazywałam Wam w poprzednim poście :

Sweterek-New Yorker
Leggingy-New Look



Truskawka <3




                                         


ZAPRASZAM DO POLUBIENIA PINKOVO NA FACEBOOKU !






38 komentarzy:

  1. ładny sweterek :) , wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalenie pozytywny blog! Dziękuję za miły koment i zapraszam na mój konkurs jeśli masz ochotę na szczyptę rozrywki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd masz tę truskaweczkę? cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje takiej liczby obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny sweterek:) Gratuluję tylu wiernych fanów;) pozdrawiam i zapraszam do mnie, na pączkującego dopiero bloga, pyzoletka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoł, skąd Ty bierzesz tych wszystkich obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie przepadam za legginsami, ale fajny zestaw :>

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdj !
    blog jest zajefajny ;D
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) podoba mi się ten napis "Who is who?". Ostatnio jak byłam w New Yorkierze to nie widziałam tej bluzki :<
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. na Tobie ta tunika podoba mi się jeszcze bardziej ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny sweterek :)
    +
    Uwielbiam Twój blog !
    I jeszcze w tle moja naj piosenka *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczny ten sweterek ♥ Gratuluję statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :) Gratuluję wejść i obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. hahah pomarańczowe też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję statystyk :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulację świetnych statystyk;) śliczny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję i liczę na to samo . :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta piosenka, która włącza się po wejściu na twojego bloga "Onra- The Anthem" zawsze leci w cropp townie, a przynajmniej u mnie w mieście ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. swietny sweterek! podobaly mi sie w new yorkerze bluzki z tym napisem, nie wiem czy widzialas ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny ten sweterek :D
    zapraszam do mnie : http://domqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dopiero 3 tydzień , ja chce już wakacje :<

    OdpowiedzUsuń
  23. super sweterek i TRUSKAWA :)

    dzięki.
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje ! :D Bardzo ładnie wyglądasz :))
    Ja mam jeszcze niecały tydzień wolności do rozpoczęcia roku akademickiego.. wolności żegnaj :(

    http://linde-lo.blogspot.com/ - Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*