niedziela, 2 września 2012

Chorzowskie Smaki

Hej Kochani !! :*

Wczoraj w Moim mieście, odbywała się Impreza " Chorzowskie Smaki " , nie będe się rozpisywać o co w tym chodzi jak ktoś jest zainteresowany to --> click (strona główka konkursu)
Byłam tam tylko dlatego, że mój brat tam pomagał przyrządzać potrawy.




Gościem specjalnym był Pan Adam  Gessler, który reprezentował swoją restaurację -Best Western, razem z kucharzami z tamtej restauracji :

Pan Adam Gessler







.............

Degustacja dań :
Tutaj  danie z Pizzeri : "Pod Drewnianym Bocianem "




Jutro Rozpoczęcie Roku Szkolnego !
A ja właśnie przyszłam z Agory, bo musiałam sobie kupić białą koszule ;p




Paznokcie ze wczoraj :)


18 komentarzy:

  1. jakie słodkie babeczki na paznokciach ! wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa impreza :)
    śliczne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm pychotka ;D swietne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. alez ciasteczkowe paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę takie paznokcie! świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo szkoda, że nie wiedziałam! Chętnie bym się wybrała, a mieszkam w Tychach więc blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne paznokcie :3

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetne paznokcie (; też muszę coś ładnego na moich wyczarować

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem pod dużym wrażeniem !!!!
    paznokcie świetne

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. O ile smakowitości :)
    Że ja nie wiedziałam, że takie coś będzie a raczej było ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do mnie :)
    http://majka-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*