sobota, 29 września 2012

Na Galowo

Hej Hej ! ;*

Wczoraj w mojej szkole były Obchody Dnia Żołnierzy Wyklętych. Z tej okazji mieliśmy przyjść na galowo ;)  Nie chciałam ubierać czarnewj spodni i marynarki- jak na rozpoczęcie, postanowiłam pokombinować i połączyłam elegancką bluzkę ze zwykłymi jasnymi jeansami i kurtką.




Koszula - Oodji
Kurtka- Bershka
Jeansy-Bershka
Kolczyki-Butik (butik your new style)



Dziękuję Autobusowi który się spóźniał, dzięki niemu miałam czas na robienie fotek ! :)
Czyli nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;p 



W środę mieliśmy "Dzień Pierwszaka"
Na początku były rywalizacje klas na auli- Moja oczywiście wygrała ! <3
Później szliśmy do Skansenu :





Wiatrak !! 

A tu moja wersja tego wiatraku, robiona w Gimnazjum ;p




Pozdrawiam !! ;*

ZAPRASZAM DO POLUBIENIA PINKOVO NA FACEBOOKU !  ---> Click




15 komentarzy:

  1. ale ja uwielbiam skansen! Dawno tam nie byłam ;(
    i Twoje kokardeczki na górze bluzeczką są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zazwyczaj zakładam dżinsy, jakiś t-shirt i żakiet jeśli mam się ubrać na galowo do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :) słodka koszula , na galowo ale fajnie i nie sztampowo ! :)

    miłego weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. My w szkole mamy taką tradycję, że co poniedziałek musimy chodzić w pełnym stroju galowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste rzeczy są najlepsze! Bardzo CI ładnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna koszula! :D spoko zdjecia! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawą masz koszulę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz, a koszula mi się najbardziej podoba <3
    Obserwuję ^^''

    OdpowiedzUsuń
  9. Loving the pics! COuld you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter:@shineonbyandrea

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna stylizacja, cudowna koszula :D
    śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*