środa, 5 września 2012

Nowa Szkoła :)

Hej Kochani ! :*

PRZEPRASZAM ! że tak dłuugo nie pisałam, ale jakoś czasu nie miałam ;)
Nowa szkoła- bardzo mi się podoba !  Więc pozytywnie !

Kokardki !


Kołnierzyk !


Kokarda !!


Koszula kupiona na dzień przed rozpoczęciem roku ;D
Musiałam ją kupić Bardzo przypadła mi do gustu- bo co najważniejsze ma kokardki !
A już myślałam że każda białą koszula jest taka sama...
A tu taka jakbym sobie sama ją zaprojektowała ;p 



No i tipsy :)



Mój nowy mały pomocnik, bez którego tipsy by mi nie wyszły ^^



FANPAGE- click

30 komentarzy:

  1. ale świetne paznokcie! ładna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę śliczna koszula !
    tipsy też

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, te kokardki to strzał w dziesiątkę. uwielbiam kokardki, falbanki, koronki, aksamitki, jedwabie ochhhhhhhh ogólnie to chyba lubie przepych :D:D:D:D jakieś spaczenie :D:D:D ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglada ta koszula no to pewnie dzięki kokardkom ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to fajnie że Ci się podoba :)

    Zostałaś u mnie otagowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie. :)
    A te paznokcie! mmm... ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te tipsy Ci wyszły ;)
    a koszula z kokardkami bombowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne tipsy boskie<3
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieki za komentarz i ja juz sie obserwuje:)))))))teraz zapraszam ciebie buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta koszula, kokardki na paznokciach powalają <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne kokardki i na koszuli i na paznokciach :3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne paznokcie, ja nie mam cierpliwości, żeby się tak bawić
    :) i talentu przede wszystkim :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne paznokcie!
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. paznokcie są prześliczne !!
    gdzie kupiłaś tipsy ? bo ja zawsze znajdę za długie ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. super tipsy :) bardzo mi się podobaja :)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicze pazurki <3

    zapraszam do siebie, może Ci się coś spodoba i zaobserwujesz:
    www.breatheliffe.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet mi przez myśl nie przeszło, że to tipsy! Zwykle widać je na pierwszy rzut oka, a tutaj bym się nawet kłóciła, gdybyś sama o nich nie napisała.. :P
    Śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*