sobota, 15 września 2012

Shooping -SCC

Witajcie Kochani !!!!

Właśnie wróciłam z Silesii, był tam dziś pokaz mody -click, ale to nie było głównym powodem dla którego tam poszłam,w sumie to pokaz wgl. nie był powodem, po prostu tak akurat wypadło a musiałam kupić sobie jakiś ciuch.

Jak w tamtym tygodniu byłam w SCC, to przymierzałam taki oto sweterek :

Cropp Town - 89,99
Przez cały tydzień,codziennie oglądałem to zdjęcie, i zastanawiałam się kupić czy nie kupić.
No i właśnie po niego dziś jechałam.

Ale weszłam do mojego ukochanego NewYorkera, a tam pełna masa równie cudnych sweterków,bluzek i już sama się w tym wszystkim pogubiłam ;p 

Ale jednak kupiłam :

79,99
Po lewej możecie zobaczyć jeszcze jeden sweterek,
a w sumie dam wam zdjęcie :


59,99
Był tańszy, ale jak dla mnie za krótki, a zależało mi na czymś dłuższym.


Żeby nie było że same zdjęcia z przymierzalni xD 
Ale tylko tam mam go na sobie.

Dowód na to że kupiłam , żeby nie było, bo ludzi są różni ;D
Aha, był jeszcze  w wersji czarnej i zielonej 



Był jeszcze taki :
59,99
Ale miał za duży dekolt ;d
Był jeszcze w wersji czarno-szarej    i  niebiesko-szarej
( po lewej macie jeszcze czarny z różowym napisem )


Podczas przerwy między buszowanie po sklepach :
Fotka ze Stefano Terrazzino, który tańczył na pokazie :)


Macie parę fotek z pokazu :




W marcu też w SCC był pokaz, byłam na nim , i pisałam o nim tutaj --> click


PINKOVO NA FACEBOOKU -->  click


Ok to na tyle kochani !!
Pa ;*





37 komentarzy:

  1. Świetne te sweterki.
    Ten jeden to podobny widziałam w Crop Town:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sweterki:) Lubię motyw ust na ubraniach sama mam taką bluzkę z Reserved:) Zazdroszczę zdjęcia ze Stefano;P Dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ajne <33 ten pierwszy śliczny <33
    http://juliiandjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, ten sweterek z wąsami - rewelacja!! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym być kiedyś na takim pokazie :D
    Świetny ten pierwszy sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne te sweterki. Ooo, załapałaś się na zdjęcie ze Stefano Terazzino, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mi się podobał ten sweterek i chyba też się po niego wrócę do sklepu ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy sweterek z wąsami jest cudny! Twój też niczego sobie :> ~Aprilen

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne sweterki, sama bym takimi nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny jest ten sweterek z wąsami . ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny blog ;) ciekawe notki :D zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ta nietoperzowa bluzka świetna ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten sweterek i fajny pokaz:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. też przymierzałam kiedyś ten sweterek :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie najbardziej podoba się ten pierwszy sweterek ;DD

    OdpowiedzUsuń
  16. lol , ostatnio jak weszłam do Poznańskiego Reserved w Browarze to nie mogłam znaleźć niczego takie duże T T I na cały ten wielki sklep tylko 2 modele portfeli :p

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ladna ta bluzeczkę kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*