wtorek, 25 września 2012

Spontanicznie..

Hej Kochanii :*

W Niedziele rano, z bratem postanowiliśmy pojechać do Wisły, gdzie przebywają moi rodzice na Wczasach. O 11 wyjazd, o 21 przyjazd  w sumie w samej Wiśle byliśmy z 6godzin , ale opłacało się ! ;p



Mój ulubiony odcinek drogi :


Flaga Irlandii <3

Flaga Grecji <3




Na drogę ;D



Szybka fotka w lustrze :D
*W pośpiechu zapomniałam kokardki do włosów ! -.-

W Y M A R Z O N A
Torebka <3  (270zł - taki szczegół)

Niedźwiadek ^^

Amfiteatr



Co robi Syrenka w Wiśle ?






W Karczmie, w której jedliśmy obiad.
Miała piękny wystrój !



Kurtka- Bershka
Bluzka-Diverse
Jeansy-Bershka
Buty-CCC
<wszystko kupione w SCC ;D >


A w drodze powrotnej
McDrive musi być ! 
Lody z polewą ;)





         ZAPRASZAM DO POLUBIENIA PINKOVO NA FACEBOOKU !!!!  ----->    click

22 komentarze:

  1. Ostatnie zdjęcie: pyyyyyyyyycha! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochany ten niedzwiadek : 3
    Follow ? x

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo,lubię tam jeździć *.*
    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny :)
    A moje oczy nie są aż tak piękne aby się w nich zakochiwać, widziałam wiele więcej piękniejszych ;)
    Co do torby za 270,- to taki rodzaj -to moje marzenie, jednak zbyt wygórowana cena niestety, ale z tego co widziałam w sklepach, raczej 2 takich samych nie znalazłam jeszcze nigdzie, a jak wiadomo -to się ceni... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, bardzo przejrzyście :-) dodaję :]

    OdpowiedzUsuń
  6. flagi! <3 też byłam w wiśle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. laysy strongi są najlepsze na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia :D uwielbiam te laysy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o fajnie, fajnie. Kiedyś dawno temu byłam w Wiśle, ale mało co pamiętam. Wybrałas ciekawe miejsca na zdjęcia. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi narobiłaś ochoty na lody z polewą:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam..
    Śliczne zdjęcia.
    Torebka nie powiem że droga, milordzie xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmm, przy samym przeczytaniu słowa McDrive mam ochotę na jakieś fastfoody! ;)
    Ciekawe fotki, interesujący dzień widzę. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy ja byłam w Wiśle? O matko, ale to było dawno. Chętnie wybrałabym się znowu ;) Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*