środa, 17 października 2012

1 URODZINY BLOGA !

Witajcie Kochani !!

Dziś PIERWSZE URODZINY BLOGA !!
Równy rok temu napisałam tu pierwszą notkę, teraz to już 140 post, na tym blogu :)
Cieszę się, szybko to przeleciało.  Od tego czasu na blogu wiele się zmieniło,poznałam nowych ludzi. Mam nadzieję że za rok blog jeszcze będzie aktywny ;D 

365 dni :

12870 Wyświetleń  (Polska-10897)
3161 Komentarzy
212 Obserwatorów
140 Postów

--------------------------------------------------------------------------------------




Zdjęcia ze wtorku, ale musiałam wam pokazać, bo jeszcze nigdy nie dodałam na bloga zdjęcia w
rozpuszczonych włosach !   Już mówię, to moje naturalne włosy , nic z nimi nie robiłam !
Chciałam by mieć proste, ale niestety na moje nawet prostownica nie pomaga :D
I pomyśleć że ci co mają proste włosy chcieli by mieć loki ;)







ZAPRASZAM DO POLUBIENIA FANPAGE !!!! ------->  click




16 komentarzy:

  1. gratuluje i polecam centro :) świetne buty, torebki i bizuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :)))) dalszych sukcesow zycze - pozdrawia pa

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! kolejnego roku i dalszych sukcesów.
    bardzo ładnie Ci w tych włosach ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla bloga! :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wytrwałości! Mój blog dopiero w lutym skończy roczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE!

    pierwsze urodziny zawsze najfajniejsze

    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)
    I powodzenia w dalszym prowadzeniu ^^
    Żeby 2 lata było. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. och jakie loczki !!!!!!! a ja mam proste :( zawsze chciałam mieć loczki. Oj i oczywiscie gratuluję roczku bloga no i życzę następnych owocnych lat :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*