sobota, 13 października 2012

Stempelki Essence

Hej Kochani !!! ;*

Dziś post w całości poświęcony płytkom do stempelków Essence !



PŁYTKI DO STEMPELKÓW ESSENCE :

Płytki do stempelków, chyba Wam wszystkim już dobrze znane, od kiedy kupiłam pierwsza płytkę już nigdy nie miałam na paznokciach samego lakieru ;)   Obecnie mam 6 płytek z których jestem bardzo zadowolona, oczywiście mam swoje ulubione wzorki i takie których nawet nigdy nie używałam i wątpię że będę ;p


Moje wszystkie ;)

...................................................................................................................


Znajdziemy na niej :

szachownice   paski   bąbelki  kratkę  romby


Przykładowe mani :









.........................................................................................................................



Znajdziemy na niej :

panterkę   zebrę  tygrysa   łaty   psie łapki 


Przykładowe mani :








...................................................................................................



Co na niej znajdziemy :

gwiazdki  kwiatki   kokardki  motylki  serce


Przykładowe Mani :




..............................................................................................................



Znajdziemy na niej :

gwiazdkę  kleks  serce  minkę  pacana  French  wieże Eiffla 


 Przykładowe mani :






..............................................................................................................




Znajdziemy na niej :

Różne końcówki ....


Przykładowe mani :





..........................................................................................................................



Znajdziemy na niej :

serduszka  lody   gwiazdki  grzybki  babeczkę  motylka  parasolkę  ..


Przykładowe mani :



















23 komentarze:

  1. ale czadowe ! myślisz , że znajdę je w internecie ? Bo u mnie w essence nie ma niestety , a tak mi się podobaja <33 . wpadnij do mnie jak znajdziesz chwilke czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! genialne! a może dasz instrukcje jak to robisz? ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 opcja stempelków podoba mi sie najbardziej :) dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ale świetne :D
    zapraszam do mnie zaobserwuj, skomentuj ,oddzwięcze się to dla mnie ważne♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. październik jeszcze trwa, więc zapraszam Cie do wzięcia udziału w tagu: październik miesiącem maseczek! Szczegóły na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. doskonały pomysł na ciekawy mani :)

    http://ladycallay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy o czymś takim nie słyszałam, jak się ich używa? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę, bardzo fajnie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne <3
    robisz śliczne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie.. o co chodzi z tymi `płytkami`? Jak się je stosuje? ♥ Super są!

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widzę takie płyutki ;o
    poprosze post jak to działa ;dd

    OdpowiedzUsuń
  12. oo fajnie :) nie słyszałam o takich nigdy ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszamy na nowego bloga www.forebsy23.blogspot.com realizującego tematykę typowo młodzieżową i lifestyle'ową. Każda dziewczyna znajdzie coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sprawa z tymi płytkami. Chyba muszę się w takie zaopatrzyć ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie Ci wyszły te pazurki, ja kiedyś próbowałam tylko zrobić i mi nie wychodziło. ;< ;)

    http://renesansowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*