środa, 10 października 2012

Orange Bag

Hej Kochani ! ;*

W sobotę wybrałam się z Koleżanką z SCC,  wpadło mi w oko pewna torebka, ale jeszcze jej nie kupowałam  w następny dzień po nią pojechałam ;p  To już któryś raz  z kolei co byłam w Silesii 2 razy pod rząd bo czegoś nie kupiłam.

Nie mogłam się powstrzymać i już w poniedziałek poszłam w niej do szkoły, na początku nie myślałam e będzie aż tak pojemna, i mogę ją spokojnie nosić codziennie nawet jak mam dużo przedmiotów ;)

Tak się prezentuje


Bardzo przypadłą mi do gustu 

Kupiona  w Claire's









ZAPRASZAM DO POLUBIENIA PINKOVO NA FACEBOOKU !  ----> click


22 komentarze:

  1. boska pomarańczka:) kolor rewelacyjny!
    może obserwujemy?
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna. Świetny ma kolor- taki żywy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka <3
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest cudowna! sama bym ją z chęcią przygarnęła ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz wspaniałą torebke!!! ojacie!

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka jest swietna i cóż za kolor! ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna :) Lubię takie fasony , takie ponadczasowe są dla mnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna ta torebka, boski ma kolor ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna, ale nie dla mnie taki kolorek torebki ;*

    Zapraszam do mnie :)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolorek torebki :) fajnie ,że moda powraca. Moja mama taką za młodu nosiła :) Zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na natolatekswiat.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html Do wygrania kolczyki converse!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna torba! Zazdroszczę ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs: http://trendydreamer.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-mephobia-diy.html

    Spróbuj szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*