piątek, 2 listopada 2012

Nail Art

Witam Kochani !

I znowu post typowo o paznokciach, dziś o wszystkim pozostałym ;)

Część 1 - Lakiery - click
Część 2 - Stempelki - click

Stempelki miały być razem z tym postem  ale okazało się że wyszło tego bardzo dużo  a nie chciałam Was zanudzić ;) 




1. Naklejki na paznokcie :  (które miałam przedwczoraj na Halloween )


Na całe paznokcie z motywem Halloween 

Tak właśnie moje paznokcie wyglądały przez ostatnie dni :)

Samego Halloween nie obchodzę, ale dla mnie to dobra okazja do zrobienia, fajnych i innych niż zwykle paznokci !  :)







Pojedyncze ( gwiazdki,serduszka,kwiatuszki) 






2. Kryształki do zdobień :

Kryształki,cyrkonie (kwiatuszki,trójkąciki,łezki,kropeczki)





3.Hologramy?  ozdoby na paznokcie :


Motylki

Gwiazdki





4.Brokat:

Różowe

Niebieski

Fioletowy

Złoty

Srebrny






5.Tatuaże na paznokcie :

(kwiatki, gwiazdki,motylki,serduszka ...... )



6.Tipsy: 

Tipsy z gotowym wzorkiem + Klej - Clarie's

Urodzinowe :)





Nails Set ( naklejki, hologramy, top coat , tipsy ) -Claire's

W zestawie 2 rodzaje tipsów 
Z frenchem  i  zwykłe 


Tutaj użyłam tipsów bez frencha :

Na początku namalowałam białe końcówki, później złote paski wokół. I przykleiłam dżety ;)




Tipsy z gotowym frenchem :

Moim zadaniem było namalowanie czarnych kokardek ;)



















29 komentarzy:

  1. Mnie strasznie palce bolą od tipsów :D
    Te na Halloween są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie!! *,*
    fajny blog
    zapraszam do mnie: http://kolorowe-zycie-roksi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. te halloweenowe są super ! , wpadnij do mnie na nowy outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tipsy nie są dobrym pomysłem, bo naturalne paznokcie się od nich psują.
    Naklejki najlepsze ;]
    Dzięki za wejście na mojego bloga.
    Obserwuję i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać że to twój konik:) Te ostatnie są urocze:))

    Zapraszam do mnie:)
    http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki

    Jakie bajeranckie naklejki. Pamietam jak w podstawowce, zawsze sobie takie naklejki kupowalam. No i co, ze po jednym dniu mi schodzily z paznokci. Wazne, ze moglam sie poczuc dama.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pazury! ;)
    zapraszam do mnie na bloga na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. halloweenowe paznokcie są fajne :)
    + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie naklejki <3 Pamiętasz bloga belooveddog o moim piesku ? Teraz ma on inną nazwę, nowy szablon i inny temat - biżuteria <3 zapraszam ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. jak namalowalas sdobie kokardki ? :O

    OdpowiedzUsuń
  11. zostałaś nominowana ; ) więcej u mnie na blogu ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. perfekcyjne bardzo mi się podobają :)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. te nietoperze na pazurkach wyglądają genialnie! aż żałuje, że halloween już za nami :(

    widziałam na blogu Sia, że szukasz informacji o masełku z Nivea. Pojawiła się na moim blogu jego recenzja, jeżeli nadal jesteś zainteresowana to zapraszam do lektury!

    http://un-usual.blogspot.com/2012/11/nivea-lip-butter-raspberry-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne pazurki :)
    Nominowałam Cię do Liebster Bloga ;>
    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne ta halloweenowe naklejki ;))
    masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne te tipsy, na zdjęciach wyglądają prawie jak prawdziwe pazurki ;) Jak długo trzymały Ci się na kleju? Muszę zainwestowac w brokaty ;) Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. I think the admin of this site is in fact working hard for his web page, since here every
    information is quality based material.

    Here is my website; zdjęcia ślubne Bydgoszcz
    Also see my web page - zdjęcia weselne Bydgoszcz

    OdpowiedzUsuń
  19. jeeejjkkuu jakie boskie te z nietoperzami ! bożee chce , 3

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne te z kokardką <3 niedawno jak miałam czas, to sama bawiłam się z moimi pazurkami:)

    sprawdź to: http://srebrnaagrafka.pl/sklep/dzeluss

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie mam cierpliwości do nakłądania ozdób na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie maluje ogólnie paznokci, ale bardzo podobają mi się te wzorki są takie delikatne :D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*