poniedziałek, 6 maja 2013

Keep calm and ...

W sobotę jak byłam w Galerii natknęłam się na ciekawą formę ulotki firmy Clarks :

Jak widać jest nią może trochę już przereklamowany motyw, ale i tak ciekawszy niż reszta ulotek reklamowych.

Skoro już mowa o tym :

W moim pokoju gości już od dłuższego czasu.. :)



W Empiku znalazłam takie oto cudo :

Nawet przez chwilę się nie wahałam, gdy tylko zobaczyłam ten obraz, wiedziałam że musi wisieć w moim pokoju.

No i zwisnął nad Taj Mahal'em 

Idealnie pasuje też do nowego haczyka







Kupiłam także marynarkę :

Co do koloru nie byłam na początku przekonana, jest to bardzo jasny miętowo/pistacjowy odcień zielni.
Mam nadzieję że za niedługo ją założę, to na pewno pokaże Wam jak wygląda ubrana.



No i coś co zawsze muszę kupić 

Lakiery, tym razem dołączyły zmywacze i błyszczyk, wszystko z Essence, ale tym zakupom  postanowiłam poświęcić osobny post. Więc spodziewajcie się kosmetycznego postu w najbliższym czasie :)













45 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam tych zmywaczy z essence, będę musiała się na nie w końcu skusić

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby tego motywu jest wszędzie pełno i jest przereklamowany a ja i tak jestem coraz to nowszymi dodatkami do tego zainteresowana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ulotka bardzo fajna :D A kolory lakierów bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ''Keep calm and...'' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny obraz...sama bym taki przygarnęła;) Bardzo podoba mi się kolor tej marynarki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne nowe nabytki ;))
    Obraz jest świetny;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka ulotka z pewnością bardziej przykuję naszą uwagę niż reszta tych badziewnych ulotek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wymyślili z tą ulotką :) piękny ten taj mahal

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysł z tą ulotką .. ;)
    świetne zakupy! bardzo mi się podoba kolor marynarki. ciekawa jestem jak się prezentuje na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny ten obrazek, też bym się nie zastanawiała czy go brać :) ciekawa jestem jak te lakiery prezentują się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny Taj Mahal, ubóstwiam jego architekturę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się obrazek :)

    zapraszam do siebie ;D
    +obserwujemy? odp. u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem Twojej opinii o Essence, ja miałam póki co 2 lakiery tej firmy i nie byłam zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy:) Uwielbiam essence! Sądzę że masz fajnie urządzony pokoik!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. marynarka ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. DON'T KEEP CALM AND IZAYAAAAAAAAAA!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle ślicznych rzeczy *-*
    Uwielbiam.
    Uroczy blog,
    Obserwuję
    http://big-bam-boom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. lubie wszystkie te plakaty w stylu keep calm and .. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. hej fajny blog masz mega wpisy :) pozdrawiam i zapraszam częściej do siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny obrazek. Bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super marynarka i obraz :) Ulotka fajna i oryginalna .

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie spotkałam się jeszcze z taką ulotką. Nie wiem czy będziesz zadowolona z tych lakierów, bo mi strasznie odpryskują, brzydko sie krusza. Na długich paznokciach ledwo dzień mi się utrzymują, jedyna zaleta to fakt,że szybko schnie. :(

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki :) bardzo ładna ta marynarka, dobry zakup! czekam na post o kosmetykach, bo bardzo lubię essence

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja uwielbiam te wszystkie "keep calmy" :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ulotka faktycznie, bardzo pomysłowa :)
    Marynarka ma bardzo fajny kolor, czekam na jakiś zestawik z nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny obrazek! mój brat ma jakiś taki podobny, też z czerwonym autem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Reklama naprawdę ciekawa :) Przyciąga wzrok :D Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim drugim rozdaniu. Do wygrania kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Marynarka i lakiery świetne! Czekam na kosmetyczną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne kolory lakierów :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cool photos! The jacket is gorgeous! You have a lovely blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  32. Marynarka wydaje sie być śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że mamy identycznie. Jak coś nam się spodoba to musimy to mieć :D i ahh ile lakierów nowych <3 Ja niestety jestem na odwyku lakierowym, bo mój Ukochany stwierdził, że mam za dużo i mam zakaz :< a lakiery essence zawsze lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Motyw keep calm jest nieśmiertelny sama mam ochotę sobie taki sprawić :D
    uwielbiam lakiery z essence cudne kolory i całkiem niezła wytrzymałość jak na tak niską kwotę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super marynarka ;D
    może dodamy do obserwowanych? ;>

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*