środa, 8 maja 2013

Ostatnie dni przebiegły dość spokojnie, pogoda jak najbardziej dopisuje.Dziś kończy się dla niektórych ten przedłużony weekend majowy, chodź i tak dziś i wczoraj byłam w szkole - sprawy związane z maturami..

Pokaże Wam mój dzisiejszy outfit- po raz pierwszy ubrałam ten sweterek, z którego jestem bardzo zadowolona, ma delikatny beżowy kolor i koronkę u góry. Tylko widząc ten sweterek już wiedziałam jaki naszyjnik będzie do niego pasował. Coraz częściej się przekonuję że dobrze zrobiłam kupując sarenkę w kolorze złotym (stare złoto) a nie srebrnym :)





Tak prezentuje się naszyjnik, w całej okazałości.


Sweterek- Atmosphere
Spodnie- New Yorker
Buty- Pull&Bear
Naszyjnik- Terranova
Torebka- Claire's  ( tu możecie zobaczyć ją w całości klik )


Dzisiejsze paznokcie, bardzo skromne i zwykłe bo robione wczoraj późnym wieczorem.







43 komentarze:

  1. Z całej stylizacja najbardziej podoba mi się jelonek:) uroczy jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego bloga http://remakess.blogspot.com/
    i stronę na facebooku https://www.facebook.com/ReMakeS.FASHION?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten lakier , tylko , że różowy.; ))
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny łańcuszek! Sweterek też niczego sobie ;). Podobają mi się te zdjecia kwiatów: ach, jaką piękną mamy wiosenkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny sweterek ;) Już nie mogę doczekać się, aż wyjadę do Niemiec i poszaleję w Primarku ;>
    zachęcam do obserwowania ;>
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć ;-) Ogólnie najbardziej z wszystkiego podoba mi się łańcuszek. Taki jelonek śliczny <3 Jeżeli masz czas, wpadnij i zaobserwuj bloga mojego, napisz w komentarzu i zrobię to samo :3
    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for the comment on my blog, great photo's
    Laura. xx

    Enter my Bag Giveaway at stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. paznokcie świetne:) ja zawsze chciałam takie robić, ale niestety brak mi cierpliwości:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie zdjęcie najlepsze z całej notki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny sweterek:) naszyjnik idealnie do niego pasuje:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zestawienie sweterka i naszyjnika :)
    Ogólnie jest bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja. Sarenka jest urocza. :)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny sweterek :)
    piękne kwiatuszki :) uwielbiam wiosnę, kiedy wszystko kwitnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. pogoda ostatnio jest fantastyczna
    i jak wrażenia po maturach?

    OdpowiedzUsuń
  15. Naszyjnik fajniutki :) Pasuje kolorystycznie do sweterka, także upiekło Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie takie delikatne paznokcie są bardziej efektowne niż długie szpony we wzorki :P zgapię jeśli nie masz nic przeciwko :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten Bambi jest przesliczny, uwielbiam takie lancuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor sweterka i bardzo ładnie wygląda z tym naszyjnikiem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice post

    New post on my blog:

    http://couturetrend.blogspot.it/2013/05/choies-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki za komentarz ;) super biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy blog, obserwujemy nawzajem?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia :) Pozdrawiam!
    http://designdetector.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Paznokcie ♡ śliczne zdjęcia !

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny naszyjnik i buty ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny wisiorek, ja też wolę stare złoto od srebra ;)
    pozdrawiam .!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*