piątek, 3 maja 2013

Po przerwie

Po dłuższym czasie bo ostatni post był pisany 2 listopada,wracam.
Może nie miałam czasu, albo po prostu ochoty,motywacji do pisania. Jednak czułam że mi tego brakuje.
Oczywiście wchodziłam na bloggera, i zdziwiona oglądałam statystyki, jak na sytuację w której nic nie pisałam 7 miesięcy, wejść było bardzo dużo, co mnie oczywiście bardzo cieszy :)
Pierwsze co dziś zrobiłam to zmiana tła bloga, zniknęły kolorowe diamenciki, następnym krokiem jest ta notka. W późniejszym czasie planuję zmianę nagłówka, ale to wymaga ode mnie trochę pracy.

Dzisiejsze południe, spędziłam w przeszukiwaniu folderów na komputerze w poszukiwaniu zdjęć które były robione w ostatnim czasie. I tak przygotowałam dla Was taki mały Mix zdjęć :

   


















47 komentarzy:

  1. super w różowej marynarce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko ;) Pozdrawiam
    Zaobserwujesz ?: http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie na zdjęciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka jest fantastyczna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Faje zdjęcia
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za apetyczny lód. ;) Prowadź bloga systematycznie, a będę częściej zaglądać. ;)
    PS. Zaczynam obserwować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy z powrotem :) statystyki się nabijały, bo pewnie każdy sprawdzał, czy już wróciłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wyglądasz na zdjęciu w miętowych spodniach i malinowej marynarce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia- pozytywne:) dodalam do obserwowanych:) buziaki i odwiedzajmy się częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super masz te fotki :) obserwuje , zapraszam :) http://veronikas-wawro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. łososiowo-różowa (?) marynarka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadłam ostatnio tego arbuzowego loda pyszny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo..na jednym zdjęciu masz na sobie taką bluzkę jak ja mam i żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten łososiowo-różowy żakiet który masz na sobie na jednym ze zdjęć jest cudowny! ♥ Pozdrawiam, Berries

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia! :D
    Zapraszam na pelalia.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Te lody są przepyszne!! :))

    U mnie ciekawe koszulki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super mix! :) Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak długo Cię nie było... Ale tego bloga jakoś nie można zapomnieć!

    OdpowiedzUsuń
  20. To dobrze, że wracasz :) Bardzo fajne zdjęcia, lód - arbuz genialny :P
    Może tak na powrót wzięłabyś udział w projekcie? Jest to świetny pomysł na sprawdzenie swoich umiejętności, pobudzenie wyobraźni a także genialny pomysł na posta :)
    Szczegóły tutaj: photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Awesome inspirations. You are perfect.
    This is the way I love it the most!

    Best wishes from
    HOLYKATTA

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że wróciłaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna marynarka :D

    Zapraszam do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. pozytywny mix :)


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  25. super foty:)
    obserwuje i liczę na rev !!
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ta pomarańczowa marynarka wow :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się zestawienie jasnych spodni, koralowej marynarki i jasnej bluzki :) Sama z chęcią bym wystąpiła w takim stroju. Z którego sklepu są te wdzianka?

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ;)
    Pozdrawiam ;*

    http://my-timee.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*