wtorek, 23 lipca 2013

Dragonfly nails

Chodź na ogół nie przepadam za ważkami (strasznie się ich boję) wczoraj będąc na ogródku natchnęłam się na jedną, co zainspirowało mnie do właśnie takiego motywu.


Czego użyłam : 

Lakier do paznokcie Essence "Color&Go" nr.150 


Wzór z płytki Salon Express  SE19



Wczoraj cały dzień czekałam na informacje co do dziecka Williama i Kate.
Szczerze mówiąc sądziłam że to będzie chłopczyk :)


                             CONGRATULATIONS TO PRINCE WILLIAM AND KATE !


 

13 komentarzy:

  1. Świetne paznokcie. :D
    Ja szczerze, gdyby mi koleżanka nie powiedziała to bym nie wiedziała, że Kate ma już rodzić. ;P
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne pazurki :)

    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wakacyjne pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sliczne ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Straszne ważki są jak widać dobrą inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ważki :) Śliczny kolor lakieru ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak długo utrzymuje Ci się na paznokciach ten lakier z essence? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne paznokcie, kolor mi się bardzo podoba :) Zauroczył mnie wzór z tymi drobniutkimi kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*