czwartek, 18 lipca 2013

Ogniste paznokcie

Aloha :)

Długo nie pisałam, rozmyślałam nad blogiem. Na początku były plany usunięcia tego i założenia nowego o tematyce paznokci, ale trudno było by mi się rozstawać z tym, szczególnie że nawet pod moją nieobecność wchodzicie i komentujecie, a statystyki nie spadają. Założyć drugiego bloga? - brzmi zachęcająco, ale nie chce brać na siebie aż dwóch blogów.

Ostatecznie pozostaje na tym blogu, zmienia się główna tematyka bloga czyli . Oczywiście czasem napiszę luźniejszą notkę, aby Was nie zamęczyć :)




Czego użyłam :


Na początek dwie warstwy czerwonego lakieru: Bell "AIR FLOW".
Po wyschnięciu, gąbeczką nałożyłam złoty lakier od : Sensique "Strong & Trendy Nails"
No i na końcu warstwa TopCoatu : Essence "Quick Dry"



Wzorek z płytki Salon Express (SE 19)













23 komentarze:

  1. Prześlicznie wykonany manikiur. :D Świetny jest ten wzorek. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyszło:)

    zapraszam do mnie na rozdanie lakierów do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiet bazowy bardzo mi się podoba, a ze stempelkami wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszly Bardzo ladnie!! Olowek z ta maskotka czy to dlugopis czy co tez fajny:D huhu a co to za.aparacik widze w odbiciu!! :D
    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wzorek, kolorystycznie też bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają, są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wzorek na prawdę przypadł mi do gustu. paznokcie są piękne :)
    wpadnij do mnie www.fearlovee.blogspot.com, zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ci wyszły :))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne pazurki :) Pięknie ci to wyszło :0
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Załuję, że nie potrafię takich cudów tworzyć na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten kolor bazowy :) baaardzo bardzo w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*