czwartek, 1 sierpnia 2013

July's shopping

Dzisiaj post nie o lakierach,a o nowościach w mojej szafie, czyli "Lipcowy shopping"
Większość rzeczy zakupiona w sklepie Sinsay który po prostu POKOCHAŁAM !
Mają bardzo fajne ciuchy,duży wybór, modne kolory i przystępne ceny.
Co tu dużo pisać, zapraszam do oglądania ;)

Bluzka z motywem panterki, z czarnym kołnierzykiem i baskinką 
(Sinsay)





Czarna bluzka z asymetrycznymi rękawami.
(Sinsay)


Biały t-shirt z nadrukiem
(Sinsay)


Czarna bokserka z neonowymi dżetami
(Sinsay)



Z góry przepraszam za to że bluzka jest wygnieciona :D
Szara bluzka z neonowym nadrukiem < w sumie to była kupiona pod koniec czerwca>
(Sinsay)


Neonowe kolczyki kółka
(Sinsay)



No to na tyle rzeczy z Sinsay

Neonowe szorty 
(C&A)


Do szortów dołączony był pasek
Srebrny pasek z białymi dżetami 
(C&A)


Buty 
(Nike)





Mój Fanpage na Facebooku - click




39 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ta z sercem <3
    i te szorty neonowe! extra !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię zwierzęce motywy, fajne koszulki a szorty są SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko absolutnie w moim guście ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty *w*

    schodowsieniepali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. asymetryczna bluzeczka mi sie podoba x x x

    OdpowiedzUsuń
  6. great shopping result! love your nikes :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza bluzka skradła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. czarny top i te buty boskie! :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te neonowe kolczyki, cos pieknego : )

    OdpowiedzUsuń
  10. zakupy udane, to najwazniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że wjechał mega shoping! Dziękuje za odwiedziny. Dodaję do obserwowanych :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Znakomite koszulki :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie te rzeczy są śliczne ;)
    dziękuję za życzenia ;))

    http://kolorowypyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 i 4 bluzka cudo *.* A szorty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy! :)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzka z asymetrycznymi rękawami i szorty są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie rzeczy super ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie rzeczy są świetne, teraz ubolewam nad tym, że u mnie nie ma Sinsay ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale się obkupiłaś :D Ładne te ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta z baskinką - mój IDEAŁ <3
    haha :)

    Obserwujemy?

    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Czarna bokserka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne koszulki :D
    Szczególnie z znakiem zapytania :D
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za komentarz! ;)
    Fajne ubrania :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chcę Sinsay w moim Zamościu!! Cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne bluzeczki, ja osobiście uwielbiam t-shirty z nadrukami:) najlepsze do wszystkiego! :) szczególnie w takie upały.
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam rzeczy z Sinsay. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna baskinka i szorty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne rzeczy :D Bluzka z Sinsay i spodenki moimi faworytami :D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*