wtorek, 20 sierpnia 2013

Olej z Pestek Dyni

Witajcie !

Słyszeliście kiedyś o oleju z pestek dyni ?  Ja do niedawna nie, aż Tata nie przywiózł tego cudeńka z Niemiec. Zastosowanie jego są szerokie, ja spróbowałam z lodami waniliowymi i muszę powiedzieć że to rewelacja !




Po jakimś czasie olej zmienia kolor na zielony :D


Na początku byłam dość sceptycznie nastawiona, no bo lody z olejem, trochę dziwnie brzmi, ale czytałam o tym na internecie i rzeczywiści pisali że tak się je. 
Smak- nie jest to jakiś olejowy smak absolutnie, smakuje orzechowo :) 

35 komentarzy:

  1. ooo,nigdy o czymś takim nie słyszałam ;) i to prawda,że z początku nieco dziwnie brzmi,ale skoro jest to genialne to czemu by nie spróbować ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah..nigdy nie próbowałam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. To ciekawe ;) nigdy nie słyszałam o takim oleju, chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  4. też twierdzę, że to rewelacja!:D pan mąż kiedyś przytargał ten olej i mi mówi, że do logów też super.. popukałam się w czoło, a później nie mogłam przestać jeść:) uwielbiam to wcinać z płatkami i jogurtem.. do sałatek też świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. orzechowo? :O muszę spróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam tego oleju, ale brzmi ciekawie. W życiu nie wpadłabym na pomysł połączenia go z lodami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też o tym nie słyszałam, ale olej ze wszystkiego można zrobić. Ciekawe, czy w Polsce też można kupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tym oleju,ale chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o tym oleju :) świetny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez balabym sie sprobowac, ale uwzględniając moje wlosomaniactwo, od razu nalozylabym na wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś obiło mi się o uszy :) Bym się bała spróbować, bo to w sumie olej, ale jakbym wiedziała, że orzechowy to bym wypiła xd

    Obserwuję i liczę na rewanż :>
    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam, ale nie próbowałam :D jak będę miała okazje to kupię i wypróbuję z lodami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. znam i używam orzechowy,jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawie piszesz :) oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie kicia :*

    OdpowiedzUsuń
  15. tez nigdy nie słyszałam o tym oleju ale chętnie bym spróbowała :)


    http://mycolorfulimagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy o nim nie słyszałam. Kupiłabym sobie chętnie jeśli byłby takie w Polsce, bo do Niemiec nie chce mi się jechać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czy bym zjadła :O

    www.by-margaret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nic nie słyszałam, może kiedyś uda mi się spróbować :)

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja pierwszy raz słyszę !! :) Nie wiesz czy można to dostać w PL ? :D Bo chętnie bym spróbowała , szczególnie zachęcił mnie ten zielony kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  20. słyszałam o nim, ale nie byłam posiadaczką.
    chyba zainwestuje :)

    klikniesz w banner Vintage Shop?
    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. co tu zaglądam, to masz lepsze zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Z lodami to ja go jeszcze nigdy nie łączyłam. Ale poza ciekawym smakiem on ma bardzo dużo zdrowotnych zastosowań.
    Dołączam do grona obserwatorów, jak chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda smakowicie ;>
    jednak ja nie jestem przekonana do dyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie brzmi dziwnie, lody z olejem. Mimo wszystko jednak nie spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Oooo mieszkam w Niemczech już tyle czasu i nie słyszałam o tym. Z ciekawości spróbuję :) Gdzie konkretnie to można kupić? I na dziale z olejami? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Brzmi intrygująco, ten orzechowy smak mnie zdecydowanie zachęca, nawet do spróbowania z lodami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba czas zakupić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam w planach go zakupić do olejowania włosów, a widzę, że dzięki Tobie poznałam jeszcze jedno jego zastosowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oo, nie słyszałam o takim czymś:)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*