sobota, 26 lipca 2014

Miętusek od Manhattan

Na początku zaznaczę że dokładnie tego lakieru już nie kupicie w drogeriach, była to edycja limitowana "BLOGGER EDITION" ja swój zakupiłam poprzez stronkę Kosmetyki Z Ameryki, aczkolwiek bardzo podobny(może nawet identyczny) znajdziecie teraz pod innym numerkiem w stałej ofercie lakierów Manhattan "Lotus Effect 71S"








Efekt podoba mi się szalenie, nie ukrywam że to jeden z moich ulubionych lakierów :)

W buteleczce znajdziemy 11ml pięknego jasnego miętusa z różowym i zielonym brokatem.
Jeśli już jesteśmy przy buteleczce to muszę podkreślić że jestem zauroczona kształtem lakierów z Manhattanu, mnie osobiście bardzo się podoba.

Jeśli chodzi o krycie to sam potrzebuje 3 warstw do pożądanego efektu, ja natomiast nakładam jedną warstwę na biały lakier i efekt jak najbardziej mnie zadowala.

Schnie szybko,paznokcie przeważnie maluję wieczorem przed spaniem i w jego przypadku nie muszę się martwić że obudzę się z odciskami pościeli na lakierze, choć przy takiej fakturze nawet nie rzucało by się to w oczy.

Jeśli chodzi o zmywanie to nie jest najgorzej, wiadomo lakier z brokatem zawsze będzie potrzebował więcej czasu, lecz na moich paznokciach nie raz lądowały typowe brokaty gdzie pokrywały one całą płytkę, więc przy takich to pikuś :D







Jak wam się podoba efekt ?
Macie jakieś lakiery z Manhattanu?


Aha i na koniec :
Dziewczyny jeśli macie INSTAGRAMA to podawajcie swoje nicki, chętnie przejrzę w wolnym czasie :)
Także zapraszam na swojego @_aliszalicja


34 komentarze:

  1. Fajny lakier :) daje bardzo fajny efekt na paznokciach :D
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Niedawno kupiłam Manhattan 71S i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo fajnie, trochę jak lakier piaskowy. Wydaje mi się,że zdjęcia nie za dobrze oddają kolor, w rzeczywistości pewnie jest jeszcze bardziej zachwycający

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt na prawdę ładny :) Kojarzy się z plażą

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały lakier ;) Nie mam żadnego z tej firmy ;)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda trochę jak KIKO :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świętny lakier <3
    Poklikałabyś w linki w poście ?Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję :))
    http://stay-possitive.blogspot.com/2014/07/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajny lakier *__*
    obserwuje
    przed-obieektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za komentarz :D nie mam ;c ładny efekt koncowy :D @_anett_5 obserwujemy ? by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie lakiery, a szczególnie gdy mogę zacząć szaleć z nimi w jakieś wzorki na paznokciach :)

    http://pitna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mega lakier :o

    mogłabym prosić o kliknięcie?
    http://czillen.blogspot.com/2014/07/czesc.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za pamięć! Oczywiście, jak weszłam na twojego bloga to też poznałam :) Bardzo ładnie tu teraz u Ciebie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się, jeszcze nie miałam żadnego marmurka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój to pierwszy marmurek i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  14. jak dla mnie bardzo ciekawy i ładny efekt ^^ jeszcze nie mam, za to mam trzy z brokatem i są fajne ^^
    opowiastki-prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda niesamowicie! <3

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfekcyjnie pomalowane paznokcie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne paznokcie i ten kolorek - boski ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super lakier !
    A efekt na paznokciach świetny ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetny lakier ;O szkoda, że nie można go już kupić ;/

    P.S. Bardzo chciałabym Ci podziękować za miły komentarz na moim blogu i zaprosić na NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale chcialabym go wybróbować , no trochę szkoda że nie mozna już go kupić :(
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny lakier :)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi się podoba, świetna faktura, niebanalna. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie maluję obecnie paznokci, ale ten lakier wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Alicja gdzie można dostać te gumeczki z napisami "I' perfect"

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*