poniedziałek, 21 lipca 2014

Różowo Mi - Classics GLAMOUR

Cześć :)

Dziś przychodzę do was z recenzją lakieru do paznokci Classics GLAMOUR od Golden Rose.
Kupiłam go już jakiś czas temu, przyznam że nawet o nim zapomniałam, ale naszła mnie nagła ochota na coś różowego na paznokciach więc padło na niego.

Oto i on 

Kolor od razu przypadł mi do gustu, nie jest to jakiś różowy typu barbie, raczej wyrazisty. Pięknie się mieni dzięki drobinki brokatu.










 Na paznokciach mam dwie cienkie warstwy lakieru, krycie oceniam na dobre.
Z trwałością gorzej, bez Top Coatu już na drugi dzień widać zdarcia na końcówkach.Lecz to nie jest raczej problem bo zawsze nakładam nabłyszczacz, ale akurat mi się skończył :)

Jak Wam się podoba ?
Lubicie lakiery tej firmy ? 

17 komentarzy:

  1. fajniutki, ja ogolnie lubie GR ;) tylko nie natknelam sie jeszcze na te serie Paris Magic ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolorek , nie miałam nigdy lakieru z tej firmy :)
    Zapraszam na nowy post ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rzadko maluję paznokcie na jednolity kolor, lubię się pobawić w jakieś wzorki. :D Ale ten kolor wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt daje bez żadnego kombinowania wzorków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio nie mam weny do robienia wzorków, a kiedyś były u mnie na porządku dziennym.
      Ale czasem sam lakier to najlepsze rozwiązanie :)

      Usuń
  5. z tej firmy nie mam ani jednego lakieru :)

    ps. a u mnnie? KLASYCZNIE I MODNIE NA BLOGU:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny chociaż ostatnio nie przepadam za drobinkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladnie wygląda na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo! I taki róż to ja lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ja też :D
      Nie jest przesłodzony tylko wyrazisty i zdecydowany :D

      Usuń
  10. efekt na paznokciach jest super, lubię takie opalizujące w świetle lakiery

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*