środa, 16 lipca 2014

WROCLOVE

Nie było mnie prawie rok,ale wracam, brakowało mi Was ;)
Ostatnio założyłam INSTAGRAMA, na którego przy okazji zapraszam @Allkens
i to tam spędzam najwięcej czasu.

Po tak długiej nieobecności nie wiem o czym pisać, więc dziś luźny post z Wycieczki do Wrocławia która miała miejsce pod koniec Czerwca.




Postój w Opolu

Gorąca czekolada




Audrey Hepburn



Bańki na rynku 






WARSZAWSKIE KRASNALE:




Pierożnik <3





Piszcie co chcielibyście zobaczyć w najbliższym czasie na blogu ;)




14 komentarzy:

  1. super zdjecia, jeszcze nigy nie bylam we Wroclawiu ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ♥

    Będzie mi strasznie miło jak wpadniesz ---> solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś pojadę do Wrocławia. :d Świetnie tam jest!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ze wrocilas :). Wytrwalosci w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie bylam we Wroclawiu, ale musze sie wybrac. Zdecydowanie

    Pozdrawiam,
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie byłam we Wrocławiu, a potrzebuję kupić kilka rzeczy, które najbliżej dostanę we Wro. Muszę się w końcu zebrać i pojechać na zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie byłam nigdy, ale kto wie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie udało mi się jeszcze zwiedzić Wrocławia :/

    lolek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że tym razem nie zrobisz sobie tak długiej przerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam w tym mieście, ale może czas to nadrobić? :) Świetne zdjęcia ;))

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, śliczne zdjęcia. Chciałabym kiedyś pojechać do Wrocławia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrocław jest przepiękny! Musze tam pojechać :)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie zajrzę na Twojego instagrama ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*