sobota, 2 sierpnia 2014

Brudny róż od Allepaznokcie

Dziś recenzja jednego z lakierów który dostałam od firmy Allepaznokcie.

Jest to lakier z serii One Colour Exclusive nr.87, kolor to brudny róż.
Muszę przyznać że po otwarciu paczki byłam trochę zawiedziona kolorem, ale wylądował na moich paznokci od razu ze względu na swoją skromność, a ostatnio nie mam ochoty na ciemne lakiery :)


                      Całość ozdobiona stempelkiem z płytki Essence 

*Lakier ma 15ml czyli jak dla Mnie bardzo dużo.
*W środku posiada metalową kuleczkę ułatwiającą mieszanie lakieru, co dla Mnie jest plusem, gdyż spotykam to w nielicznych lakierach.
*Krycie- bardzo dobre, ale dałam dwie warstwy, aby nie było żadnych prześwitów.
*Schnięcie-kiedy wydawało mi się że lakier jest już suchy poszłam się położyć, rano obudziłam się z odciskami pościeli na niektórych paznokciach...
Po chwili jednak nie było ich widać dzięki temu cudeńku :


Mokre szkło 
(także od firmy Allepaznokcie)

                          Już się boję co zrobię gdy mi go zabraknie ;)
Lecz temu oto Panu poświęcę osobny post, gdy bardziej go poznam.
Na razie POLECAM !! 


Jak Wam się podoba ?
Macie lakiery tej firmy ?












14 komentarzy:

  1. Świetny blog ♥
    jestem chyba u ciebie po raz pierwszy prawda?
    I mega mi sie podoba ♥
    z pewnością wrócę ! :*
    zapraszam do mnie :)
    obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolorek;-) ja mam hybrydy tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor :)
    To mokre szkło na pewno przydało by mi się , kiedy pomaluje paznokcie i jeszcze nie do końca wyschną zawsze czegoś muszę dotknąć :<
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam prawie identyczny kolor w swoich zbiorach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy jeszcze nie miałam żadnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham róże : ))) w mojej kolekcji jest wiele, ale takiego nie mam ! :D
    Bardzo mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolorek i świetny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam jeszcze ani jednego lakieru od tej firmy :/ A wyglądają bardzo ładnie :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*