piątek, 8 sierpnia 2014

Flip-Flop czyli Kameleon na paznokciach

Lakier Flip-Flop na stronie producenta szczerze nie zaciekawił mnie, dziś wiem że błędnie, efekt na paznokciach jest Fenomenalny i nie mówię tego tylko ja, efekt zaciekawił rodzinkę która była u Mnie na Osiemnastce i koleżanki.


Posiadam kolor nr. 02 kolor trudno określić je to multichrome, zmienia się w zależności od światła, pod każdym kątem, i z każdym ruchem.


*Lakier ma pojemność 15ml
*Czas schnięcia - pierwsza warstwa schnie szybko, przy drugiej, czas się troszkę wydłuża
*Krycie- Zadowalający efekt jest już pod drugiej warstwie, ja natomiast nałożyłam jedną cienką warstwę na czarny lakier, gdyż zależało mi na ciemniejszym efekcie :)
*Konsystencja- rzadka
*Pędzelek-Nie za cienki, nie za szeroki, w sam raz :)
*Nie zawsze, ale niekiedy tworzą się bąbelki  (możecie zauważyć to na zdjęciu)
 
Lakier w nienaruszonym stanie bez TopCoatu wytrzymał 2 dni, trzeciego dnia miałam tylko zniszczone końcówki, więc je poprawiłam.Ostatecznie cieszył oko 5 dni :)





Co sądzicie o tego typu lakierach ? :)


Lakier do kupienia na stronie Allepaznokcie :






17 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś podobny i zdecydowanie nie jestem fanką takich kameleonków :P Ale fajnie, że ma pokłady fanów.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)
    narratorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. istny kameleon! ja natomiast poluję na jakiś typowy lakier holograficzny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest bardzo fajny.
    http://jesykabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne! śliczny kolor :)
    http://kenvyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. no na paznokciaach prezentuje się ciekawie :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, oryginalny efekt. Lubię takie lakiery, ale są dość ciężko dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt ładny, dla siebie wybrałabym jedynie jakiś delikatniejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny lakier ;) daje świetny efekt

    Zapraszam już na NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej nie widziałam jeszcze takiego lakieru mam podobne ale takiego czegoś nigdy super że pojawił się na blogu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny lakier.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny ten lakier. nie sądziłam, że robią takie fajne. :D idealny dla kobiet, które nigdy nie mogą dostać tego co chcą - tu mają kilka kolorów na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj, trochę tych bąbelków jest... a szkoda, bo lakier bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*