poniedziałek, 1 września 2014

Niebieski Chrom od Allepaznokcie




Dziś recenzja niebieskiego lakieru z efektem chromu.
Jest to jeden z lakierów który dostałam w ramach współpracy  z :




*Lakier ma pojemność 15ml
*Czas schnięcia - BŁYSKAWICZNY! , naprawdę schnie w mgnieniu oka 
*Krycie- Bardzo dobrze kryje już po pierwszej warstwie
*Konsystencja- rzadka
*Pędzelek-Nie za cienki, nie za szeroki, w sam raz :)
*Bardzo ciekawe wykończenie, na pewno zwróci uwagę znajomych.








Jak wam się podoba efekt ?
Macie w swojej kolekcji jakieś Chromy ? :)

Przy okazji zapraszam na mojego INSTAGRAMA @_alisz :)



7 komentarzy:

  1. Chromów jeszcze nie mam w swojej kolekcji, ale spodobał mi się , więc pewnie sobie w najbliższym czasie kupię :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor :)
    http://milenaabloog.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kilka mam, ale wolę troszkę inne kolory. Efekt ładny:)
    PS. w tytule wkradła się Tobie literówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajowy ten lakier, taki niebanalny :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*