sobota, 9 sierpnia 2014

Paleta 120 kolorow

Paleta to jeden z prezentów os siostry i jej narzeczonego dla mnie na Osiemnastkę, za co po raz kolejny BARDZO WAM DZIĘKUJĘ ! :*

     Już po otwarciu paczki byłam pozytywnie zaskoczona jakością plastiku z jakiego jest wykonana, byłam pewna że będzie to tani cienki plastik który z czasem pęknie, wiadomo nie jest to szczyt moich wymagań, ale po takiej cenie nie można oczekiwać cudów.


Jak widzicie paleta, podzielona jest na dwie osobne płytki, każda po 60 kolorów.





*Paleta zawiera 120 kolorów cieni do powiek
*Wykonana jest z dobrej jakości plastiku
*Wielkość pojedynczego cienia jest przybliżona do wielkości monety 2 gr
*Cienie mają dobrą pigmentacje
*Cena palety to ok 50 zł ( z przesyłką)
*Z bazą wytrzymują mi cały dzień 
*No i minus.. cienie strasznie się kruszą przy nakładanie na pędzelek.





 




24 komentarze:

  1. Świetny prezent! :)
    Pozdrawiam, A :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezent:) Tyle makijazy, marzeniee<3
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno można wyczarować tą paletką sporo fajnych makijaży.

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamusiu *.* BAJKA! ile bym miała zabawy z taką paletką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko! Strasznie bym chciała mieć taką paletkę mimo,że większości kolorów pewnie bym nie używała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne kolory !


    sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy prezent, ile ślicznych kolorków- niemal codziennie można wystąpić w innym ;)
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna paletka jednak ja wolę bardziej stonowane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na prezent :)
    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale teraz możesz szaleć z makijażami!

    Trafili z prezentem!

    Przy okazji: sto lat z okazji osiemnastki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne! :))))

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale dużo tych kolorów! Paletka robi wrażenie :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama tez ma taak palete . Przez te kolory mozna dostac oczoplasu hah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Również posiadam tego typu paletę i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie używam cieni :(więc by mi się aż tak duzo nie przydało. ale super, pelno kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolory, wspaniały prezent

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo matko! Ale mega-paleta :) Chyba zawiera wszystkie kolory tęczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również mam tą paletkę, tylko w kolorkach beżowych.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*