sobota, 4 października 2014

Zmywacz ISANA Professional

Czasem przypadkowe zakupy są najlepsze- tak było własnie w przypadku bohatera dzisiejszego postu.
W żadnym Hebe nie umiem już znaleźć mojego dotychczasowego faworyta w zmywaniu z Essence, a że potrzebowałam zmywacz na już, pobiegłam do Rossmana po wszystkim dobrze znany zielony zmywacz, tam natchnęłam się na to cudo, ukryty w czarnym opakowaniu zmywacz z pompką,  patrząc po samej butelce wiedziałam że muszę go mieć.





PLUSY:
* Pojemność (175ml)
* Piękny zapach przy zmywaniu ! 
* Bardzo dobrze zmywa każdy lakier (przetestowany na brokatach,piaskach i czarnych lakierach)
* Ładne opakowanie, ta czerń sprawia że wygląda bardzo profesjonalnie :D
* Nie zawiera acetonu 
* Pompka, osobiście lubię zmywacze z pompką


MINUSY:
* Jest to edycja limitowana więc będzie trzeba zrobić zapasy zanim zniknie z półek
* Pompka czasem się zacina 


Jak widać plusów jest więcej, dodatkowo atrakcyjna cena dokładnie już nie pamiętaj ale był to koszt ok7zł.

Naprawdę Polecam !

                                                       A wy macie swój ulubiony zmywacz ? 


11 komentarzy:

  1. też go polubiłam, choć najlepszy jest zielony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :D Dużo pracy włożyłaś w komentarz ^^
      Jak dla mnie Isana+ pompka= ideał :D <3 A jak cenowo wygląda? Z dwa dni temu kupiłam klasyczną isanę ;<

      Usuń
  3. O proszę, a ja tej limitki nie widziałam :) Ciekawe czy przebiłby zielony zmywacz Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej wersji ale zielona Isana jest najlepsza i ciągle ją kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio w ogóle nie maluję paznokci, ale zmywacz mam już swój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze takiego :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG | FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze sobie go kupic ;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie zmywacze z pompką :) Fajnie, że dobrze zmywa brokaty, jeśli uda mi się na niego trafić chętnie spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zmywacze z pompką, nie potrafiłabym korzystać z innego:D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*