sobota, 1 listopada 2014

Dolary i Złoto

Dolary i Złoto- pierwsze co pomyślałam gdy zobaczyłam efekt swojej pracy ;)
Do wykonania manicure użyłam moich dwóch najnowszych lakierów, a mianowicie pękający złoty lakier od O.P.I  oraz dolarowa zieleń od DOR, w obu przypadkach było to moje pierwsze lakiery tych firm, co do DOR, już wiem że to nie mój ostatni, O.P.I pewnie też ale nie za szybko, do tanich nie należą :)





                                  Na paznokciach mam nałożone 2 warstwy zielonego lakieru, oraz dwie cienkie lakieru pękającego 

* O.P.I - Gold Shatter
*DOR - kolor 9/2



8 komentarzy:

  1. Na czarnej bazie lepiej by wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejadły mi się już pękające lakier, niemniej ten duet ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten zielony jakoś do mnie nie przemawia, ale złoty wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten złoty wygląda na prawde fajnie

    OdpowiedzUsuń
  5. super, chociaż nie lubię zielonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham zloto,ale nie lubie zlota brokatowego ;-) wole te metaliczne.


    www.xavilove.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow your nails look great!

    I'd love to try this mani myself, this is very creative :) I've just discovered your blog but I love the posts I've seen so far! Your layout looks great!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*