niedziela, 21 grudnia 2014

Wibo Manicure

Lakiery które Wam dziś pokaże to część prezentu który dostałam od przyjaciela chłopaka na święta, od razu musiałam je wypróbować, genialnie trafił w mój gust kolory są przepiękne!


Mowa tu o lakierach z Wibo, które niedawno pojawiły się w drogeriach.




Wibo 1 Coat Manicure nr.3 (ciemny pomarańcz)
Do tego koloru na początku nie byłam przekonana lecz po nałożeniu byłam mile zaskoczona, po nałożeniu dwóch warstw kolor jest naprawdę piękny, prawie czerwony ale jednak pomarańcz.
Producent zapewnia nas że to lakier jednowarstwowy, ja jednak nałożyłam dwie cienkie warstwy, gdyż po pierwszej miejscami były widoczne prześwity, schnie bardzo szybko.



Wibo Trend Wxtrime Nails nr.7 
W tym kolorze zakochałam się od pierwszego wejrzenia, różowo-fioletowy odcień tego cuda wpadł w gust nie tylko mnie ale i mojej mamie oraz siostrze, czuję że szybko się skończy, i kupię kolejną buteleczkę.
Kryje bardzo dobrze po pierwszej warstwie (ja dałam dwie) schnie tak jak kolega wyżej bardzo szybko.






Całość pokryłam jedną warstwą flejksów od MySecret


Wszystkie lakiery użyte do dzisiejszego Mani.





Lubicie lakiery Wibo ?


25 komentarzy:

  1. Ja ostatnio kupiłam beżowy, co ma imitować fakturę skóry :D ale Twoje mają cuuudowne kolory! *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorki i genialnie wygląda z tym topem.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za takimi Top Coatami, ale kolory są cudowne :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka lakierów z tej firmy, moim zdaniem są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam obecnie chyba tylko jeden lakier Wibo, ta czerwień bardzo mi się podoba ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie się prezentują z flejksami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się top coat od My Secret, mam podobny od Lovely ale schnie baaardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia ! ♥ może obserwujemy daj znać u mnie ;)

    zapraszam http://rlywhie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne sa te kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kolory ! zapraszam do siebie na mały konkurs ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem bardziej za pomarańczką, ale z flejksami oba super!

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie zrobione, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rzadko maluję paznokcie, wiec nie uzywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny efekt. Chyba muszę się wybrać po ten pomarańcz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pazurki, podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wibo ma genialne lakiery, przyjaciel wybrał za to świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem na tak! :) Bardzo mi się u Ciebie podoba, dlatego chętnie dodaję do obserwowanych. Będę zaglądała częściej, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości. :) Zapraszam również do mnie!
    Buziaki,
    Monika

    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie się prezentują, różowy bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą akceptowane
Za pozostałe dziękuję ! ;*